Η οικογένεια των Ζ μεγαλώνει με μια ολοκαίνουργια γυμνή μοτοσυκλέτα 400 κυβικών να γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ των Ζ650 και Ζ300 συνδυάζοντας την ευκολία χρήσης και τον διασκεδαστικό χαρακτήρα των δυο κόσμων, δίνοντας έτσι μια ακόμα δυνατή επιλογή για όσους έχουν Α2 δίπλωμα.
Τιμή: 6.090 ευρώ
Streetfighter εμφάνιση
Επιθετική θέση οδήγησης
Δικύλινδρος κινητήρας 45 ίππων
Η Kawasaki ήταν από τις πρώτες εταιρείες που πριν μερικά χρόνια επανέφερε στο προσκήνιο τα μικρά κυβικά με το Ninja 250. Από τότε τα χνάρια της ακολούθησαν οι περισσότεροι μεγάλοι κατασκευαστές με την κατηγορία των 300 κυβικών να εξελίσσεται ραγδαία και να γνωρίζει μάλιστα μεγάλη επιτυχία. Τώρα, η εταιρεία από το Akashi κάνει ένα βήμα παραπέρα με το νέο Ζ400.
Η οικογένεια των Ζ περιλαμβάνει σήμερα μοτοσυκλέτες από 125 έως και 1000 κυβικά με το 400άρι να τοποθετείται σχεδόν στη μέση της γκάμας. Με αυτό τον τρόπο η Kawasaki δίνει ακόμα περισσότερες επιλογές στους νέους αναβάτες, αλλά και σε όσους θέλουν να ανεβαίνουν σταδιακά σε κυβικά. Οι επιλογές στην κατηγορία των 400 κυβικών ακόμα μετριούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού, αλλά πρόκειται για μοτοσυκλέτες που ταιριάζουν απόλυτα στα Ελληνικά δεδομένα καθώς έχουν χαμηλό κόστος κτήσης και συντήρησης, είναι ιδανικά για commuting και έχουν αρκετή δύναμη ώστε να είναι απολαυστικά εντός και εκτός πόλης.
To κορυφαιο στην κατηγορια του...δυνατο μοτερ,ποιοτητα κατασκευης με μικρο κοστος σε αναλωσιμα και παγια εξοδα αξιζει το καθε ευρω οτι πληρωσεις περνεις!
Ακριβό για τα κυβικά αυτά. Σε αυτή την τιμή πας κατευθείαν σε 600-650 κυβικά. Και 4500€ να το έδιναν, πάλι θα το σκεφόμουν να το πάρω, καθώς θα έχεις τα ίδια τέλη και πάγια έξοδα με 600-750κυβικά, ενώ θα είσαι κατά πολύ πιο αργός...Εκτός αν θες κάτι οικονομικό. Βέβαια αν θες κάτι οικονομικό, λόγω και της ισχύουσας νομοθεσίας κοιτάς κάτω από 300 κυβικά...
To κορυφαιο στην κατηγορια του...δυνατο μοτερ,ποιοτητα κατασκευης με μικρο κοστος σε αναλωσιμα και παγια εξοδα αξιζει το καθε ευρω οτι πληρωσεις περνεις!
Ακριβό για τα κυβικά αυτά. Σε αυτή την τιμή πας κατευθείαν σε 600-650 κυβικά. Και 4500€ να το έδιναν, πάλι θα το σκεφόμουν να το πάρω, καθώς θα έχεις τα ίδια τέλη και πάγια έξοδα με 600-750κυβικά, ενώ θα είσαι κατά πολύ πιο αργός...Εκτός αν θες κάτι οικονομικό. Βέβαια αν θες κάτι οικονομικό, λόγω και της ισχύουσας νομοθεσίας κοιτάς κάτω από 300 κυβικά...
Καλυτερη η επιλογη 600-650 αφου μαζι με τα έπιπλeon cc εχουν και τα διπλάσια HP