Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

    Η λύση του χωροδικτυώματος επιλέγεται συχνά από τους κατασκευαστές όταν έχουμε να κάνουμε με σπορ κατασκευές. Της Kawasaki είναι κατασκευασμένο από ατσάλι και χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του με στόχο την αυξημένη ακαμψία αλλά και το χαμηλό βάρος, καθώς η μοτοσυκλέτα ζυγίζει μόλις 167 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων. Όσων αφορά στα υπόλοιπα περιφερειακά έχουμε τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός που δίνει διαδρομή 120 χιλιοστά και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και δίνει διαδρομή 130 χιλιοστά.
    Την επιβράδυνση του Ζ400 αναλαμβάνουν ένας ημίπλευστος δίσκος «μαργαρίτα» 310 χιλιοστών εμπρός με διπίστονη δαγκάνα της Nissin και ένας ίδιας σχεδίασης πίσω 220 χιλιοστών πίσω, επίσης με διπίστονη δαγκάνα. Νέα είναι η αντλία του εμπρός φρένου για πιο άμεση απόκριση, ενώ η επιλογή των υλικών και της διαμέτρου των σωληνώσεων έχει γίνει με στόχο την καλύτερη δυνατή αίσθηση. Στάνταρ είναι και το ABS, το οποίο μάλιστα χρησιμοποιεί την πιο μικρή μονάδα της Nissin. Οι πεντάμπρατσοι αλουμινένιοι τροχοί των 17 ιντσών φορούν τα ποιοτικά και αποτελεσματικά ελαστικά Sportmax GPR 300 της Dunlop σε διάσταση 110/70-17 και 150/70-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    KAWASAKI: Δείτε όλα νέα μοντέλα του 2024 στο νέο ελληνικό website!

    • TGk

      To κορυφαιο στην κατηγορια του...δυνατο μοτερ,ποιοτητα κατασκευης με μικρο κοστος σε αναλωσιμα και παγια εξοδα αξιζει το καθε ευρω οτι πληρωσεις περνεις!

        12
    • Jim

      Ακριβό για τα κυβικά αυτά. Σε αυτή την τιμή πας κατευθείαν σε 600-650 κυβικά. Και 4500€ να το έδιναν, πάλι θα το σκεφόμουν να το πάρω, καθώς θα έχεις τα ίδια τέλη και πάγια έξοδα με 600-750κυβικά, ενώ θα είσαι κατά πολύ πιο αργός...Εκτός αν θες κάτι οικονομικό. Βέβαια αν θες κάτι οικονομικό, λόγω και της ισχύουσας νομοθεσίας κοιτάς κάτω από 300 κυβικά...

        12