45 χορταστικά άλογα αποδίδει ο δικύλινδρος κινητήρας με τη απόκριση να είναι γραμμική τους κραδασμούς να απουσιάζουν.

    Κινητήρας

    Τις αρετές του δικύλινδρου, υδρόψυκτου κινητήρα των 399 κυβικών τις είχαμε γνωρίσει πριν μερικούς μήνες με τη δοκιμή του Ninja 400 και μας είχε αφήσει και τότε πολύ καλές εντυπώσεις. Πρόκειται αναμφισβήτητα για το δυνατό χαρτί του Ζ400 και φέρει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για την απόλαυση που μπορεί αυτή η μοτοσυκλέτα να προσφέρει στον αναβάτη. Αποδίδει 45 ίππους στις 10.000 σ.α.λ και 3,9 κιλά ροπής στις 8.000 σ.α.λ. που σημαίνει ότι βρίσκεται οριακά εντός του ορίου που θέτει το Α2 δίπλωμα. Στόχος των μηχανικών της Kawasaki όταν σχεδίαζαν τον κινητήρα, ήταν αυτός να έχει τις μικρότερες δυνατές διαστάσεις και βάρος. Έτσι έχουμε έναν κινητήρα παρόμοιου μεγέθους με αυτόν του Ζ250 ενώ στη διατήρηση του βάρους χαμηλά συμβάλει και το σύστημα ψύξης με λιγότερες εξωτερικές σωληνώσεις. Μεταξύ του κινητήρα και του 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων παρεμβάλλεται ο βασισμένος σε αγωνιστική τεχνολογία Assist & Slipper συμπλέκτης, που λειτουργεί σαν ολίσθησης. Χάρη στη μικρή διάμετρο και τους λιγότερο άκαμπτους δίσκους προσφέρει ελαφριά και γραμμική αίσθηση στη μανέτα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας μετρήσαμε κατανάλωση 3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με τις διαδρομές να περιλαμβάνουν όχι μόνο μετακίνηση εντός πόλης, αλλά και ταξίδι στην εθνική και το επαρχιακό οδικό δίκτυο.


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • TGk

      To κορυφαιο στην κατηγορια του...δυνατο μοτερ,ποιοτητα κατασκευης με μικρο κοστος σε αναλωσιμα και παγια εξοδα αξιζει το καθε ευρω οτι πληρωσεις περνεις!

        12
    • Jim

      Ακριβό για τα κυβικά αυτά. Σε αυτή την τιμή πας κατευθείαν σε 600-650 κυβικά. Και 4500€ να το έδιναν, πάλι θα το σκεφόμουν να το πάρω, καθώς θα έχεις τα ίδια τέλη και πάγια έξοδα με 600-750κυβικά, ενώ θα είσαι κατά πολύ πιο αργός...Εκτός αν θες κάτι οικονομικό. Βέβαια αν θες κάτι οικονομικό, λόγω και της ισχύουσας νομοθεσίας κοιτάς κάτω από 300 κυβικά...

        12