|
Αν πιστεύεις ότι μια μοτοσυκλέτα που οδηγείται με Α2 δίπλωμα δεν μπορεί να είναι διασκεδαστική και σπορ, θα πρέπει να αναθεωρήσεις. Το Ζ400 είναι μια πολυδιάστατη μοτοσυκλέτα που μπορείς να χρησιμοποιείς καθημερινά, ενώ μπορεί να σου προσφέρει γενναίες δόσεις διασκέδασης και να σε βοηθήσει να εξελιχθείς σαν αναβάτης. Όταν μπορείς με λιγότερα από 6.000 ευρώ να καλύψεις όλες σου τις ανάγκες, αναρωτιέσαι αν αξίζει τελικά να πας στα 600 – 650 κυβικά ή να κάνεις μια value for money επιλογή που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα επί της ουσίας.
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 399 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 70 x 51,8 | |||
Συμπίεση (:1) | 11.5 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 45 / 10.000 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 3.9 / 8.000 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 14 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 3,9 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 172 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό πιρούνι, 41χιλ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 120 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ, ΠΕ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 130 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/310, 2Ε, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/220, 2Ε, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 110/70-17 | |||
Ελαστικό Π | 150/70-17 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 1.990 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 800 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.370 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 785 | |||
Βάρος (κιλά) | 167 | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν / Ο | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ο | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ο | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ο | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ν | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ο | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ο / Ο | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο / Ν | |||
Μετρήσεις | ||||
0 - 50 (δευτερόλεπτα) | 1,75 | |||
0 - 100 (δευτερόλεπτα) | 5,1 | |||
60 - 120 (δευτερόλεπτα) 4η σχέση | 5,95 | |||
0 - 120 (δευτερόλεπτα) | 7,2 | |||
100 - 0 (δευτερόλεπτα) | 42,9 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
To κορυφαιο στην κατηγορια του...δυνατο μοτερ,ποιοτητα κατασκευης με μικρο κοστος σε αναλωσιμα και παγια εξοδα αξιζει το καθε ευρω οτι πληρωσεις περνεις!
Ακριβό για τα κυβικά αυτά. Σε αυτή την τιμή πας κατευθείαν σε 600-650 κυβικά. Και 4500€ να το έδιναν, πάλι θα το σκεφόμουν να το πάρω, καθώς θα έχεις τα ίδια τέλη και πάγια έξοδα με 600-750κυβικά, ενώ θα είσαι κατά πολύ πιο αργός...Εκτός αν θες κάτι οικονομικό. Βέβαια αν θες κάτι οικονομικό, λόγω και της ισχύουσας νομοθεσίας κοιτάς κάτω από 300 κυβικά...
Καλυτερη η επιλογη 600-650 αφου μαζι με τα έπιπλeon cc εχουν και τα διπλάσια HP