Η σκυφτή θέση οδήγησης σε βάζει αμέσως στην πρίζα, με το που βρεθείς στη σέλα του και η πρώτη σκέψη που περνάει από το μυαλό σου είναι ότι έχεις να κάνεις με ένα γνήσιο streetfighter. Στο κέντρο της πόλης απολαμβάνεις το πόσο εύκολο είναι στο χειρισμό του, αφού οι μαζεμένες διαστάσεις, το ικανοποιητικό κόψιμο του τιμονιού και η μικρή απόσταση της σέλας από το έδαφος κάνουν την οδήγηση παιχνιδάκι, δίνουν μεγάλη ευελιξία και δύσκολα το Z400 θα εγκλωβιστεί στο μποτιλιάρισμα. Η γραμμική απόδοση του κινητήρα δεν θα τρομάξει τον αρχάριο, ενώ η δύναμή του θα ξαφνιάσει ευχάριστα όποιον βρεθεί στη σέλα του. Οι εκκινήσεις από φανάρι σε φανάρι είναι απολαυστικές και τα χιλιόμετρα στο ψηφιακό κοντέρ ανεβαίνουν γρήγορα. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι από στάση, τα πρώτα 50 χιλιόμετρα έρχονται σε 1,75 δευτερόλεπτα, ενώ για το 0 – 100 απαιτούνται 5,1.
Για να ανακαλύψεις βέβαια όλες τις αρετές του Z400 και να αξιοποιήσεις στο έπακρο όσα σου προσφέρει, επιβάλλεται να βγεις σε στιφτερό δρόμο. Αν χρειαστεί να βγεις σε εθνική για να φτάσεις εκεί, θα μπορείς να κινείσαι άνετα με 140 χλμ. / ώρα και να έχεις ακόμα αποθέματα δύναμης ενώ αν αποφασίσεις να ανακαλύψεις την τελική του θα δεις ότι φτάνει τα 175 χιλιόμετρα. Όταν οι ευθείες δώσουν τη θέση τους σε διαδοχικές στροφές, η επιθετική θέση οδήγησης είναι σύμμαχός σου και σε βοηθά στο να κινηθείς γρήγορα. Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται αστραπιαία χάρη στο μικρό βάρος και γρήγορη γεωμετρία, ενώ τα ελαστικά της Dunlop μένουν στο ύψος των περιστάσεων παρέχοντας σαφή πληροφόρηση για το τι κάνει κάθε τροχός και το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να τα εμπιστευτείς.
Αν κάποια στιγμή δεν συνειδητοποιήσεις τα χιλιόμετρα που έχεις «μαζέψει» ή αν το παρακάνεις, τα φρένα είναι εκεί για να επαναφέρουν την τάξη. Καλό αρχικό δάγκωμα, δύναμη και προοδευτικότητα συνδυάζονται σε ένα αποτελεσματικό σύνολο και τα 42,9 μέτρα που χρειάζονται για την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ / ώρα το αποδεικνύουν.
To κορυφαιο στην κατηγορια του...δυνατο μοτερ,ποιοτητα κατασκευης με μικρο κοστος σε αναλωσιμα και παγια εξοδα αξιζει το καθε ευρω οτι πληρωσεις περνεις!
Ακριβό για τα κυβικά αυτά. Σε αυτή την τιμή πας κατευθείαν σε 600-650 κυβικά. Και 4500€ να το έδιναν, πάλι θα το σκεφόμουν να το πάρω, καθώς θα έχεις τα ίδια τέλη και πάγια έξοδα με 600-750κυβικά, ενώ θα είσαι κατά πολύ πιο αργός...Εκτός αν θες κάτι οικονομικό. Βέβαια αν θες κάτι οικονομικό, λόγω και της ισχύουσας νομοθεσίας κοιτάς κάτω από 300 κυβικά...
To κορυφαιο στην κατηγορια του...δυνατο μοτερ,ποιοτητα κατασκευης με μικρο κοστος σε αναλωσιμα και παγια εξοδα αξιζει το καθε ευρω οτι πληρωσεις περνεις!
Ακριβό για τα κυβικά αυτά. Σε αυτή την τιμή πας κατευθείαν σε 600-650 κυβικά. Και 4500€ να το έδιναν, πάλι θα το σκεφόμουν να το πάρω, καθώς θα έχεις τα ίδια τέλη και πάγια έξοδα με 600-750κυβικά, ενώ θα είσαι κατά πολύ πιο αργός...Εκτός αν θες κάτι οικονομικό. Βέβαια αν θες κάτι οικονομικό, λόγω και της ισχύουσας νομοθεσίας κοιτάς κάτω από 300 κυβικά...
Καλυτερη η επιλογη 600-650 αφου μαζι με τα έπιπλeon cc εχουν και τα διπλάσια HP