Οδηγώντας

    Το Belville υποστηρίζει την ανατροφή του με...γαλλικά και πιάνο, όταν κινείται στην ασφυκτική πόλη, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη και ευχάριστη άφιξή σου όπου και να πηγαίνεις. Οι τροχοί των 16 ιντσών έχουν ως άμεση απόρροια μια γενναία δόση σταθερότητας κύλισης, αλλά και ισορροπημένης απόκρισης στις εντολές του τιμονιού. Το πλαίσιο διατηρεί την οδηγική συνοχή ακόμη και σε πιο επιθετική οδήγηση ή εντονότερους ελιγμούς, με ταλαντώσεις και απρόβλεπτη συμπεριφορά να απουσιάζουν παντελώς. Ο αερόψυκτος κινητήρας είναι ρυθμισμένος να εκκινεί το Belville μάλλον ράθυμα, απαιτώντας λίγο παραπάνω γκάζι από στάση. Σε κίνηση, η δύναμή του δεν ενθουσιάζει, είναι όμως παραπάνω από αρκετή, τόσο για άκοπη διατήρηση των αστικών ταχυτήτων, όσο και για προσπεράσεις ή κίνηση στον αυτοκινητόδρομο. Η καλύτερη περιοχή του είναι η μεσαία, καθώς εκεί θα δουλευτεί στο μεγαλύτερο μέρος των περιστάσεων και η απόδοσή του έχει ρυθμιστεί ανάλογα, ενώ δεν παρουσιάζει κραδασμούς ακόμη και αν ζοριστεί. 

    Αρκετά καλή κρίνεται η λειτουργία των αναρτήσεων, καθώς το πιρούνι και τα δύο αμορτισέρ θα απορροφήσουν επιτυχώς τις περισσότερες οδικές κακοτεχνίες, πλην των χειρότερων από αυτές. Μόνο ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί κάτι παραπάνω, καθώς τα αμορτισέρ εδράζονται κοντά στο κάθισμά του, όχι όμως σε βαθμό έντονης ενόχλησης. Όταν έρθει η στιγμή για φρενάρισμα, οι δύο δίσκοι εμπρός και πίσω λειτουργούν θαυμάσια: Έχουν δύναμη και αρκετά καλή αίσθηση στις μανέτες. Σε συνεργασία με το ABS στον εμπρός τροχό, το Belville θα σταματήσει με ασφάλεια σε φρένο πανικού χωρίς να τρομάξει ή να παρεκκλίνει της πορείας του. Το πίσω φρένο στο οποίο δεν υπάρχει ABS, είναι προοδευτικό και δίνει απόλυτο έλεγχο στον αναβάτη ακόμη και αν ο τελευταίος το μπλοκάρει εκούσια. Τέλος και για τον αυτοκινητόδρομο, αν επιμείνετε στο γκάζι, θα δείτε μέχρι 110 χιλιόμετρα την ώρα, όπου και θα εμφανιστούν κάποιες προειδοποιητικές ταλαντώσεις στο τιμόνι, μέχρι εκεί όμως το Belville στέκεται επάξια κρατώντας εύκολα μέση ταχύτητα πάνω από τα 90 χλμ/ώρα. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Πέτρος Πατακος

      Είναι ακριβώς το ίδιο με το sym symphony st 200 σε μοτέρ σε όργανα σε όλα.Προφανως τα φτια χάνουν στο ίδιο εργοστάσιο στην Κίνα και αλλάζει μόνο το σιμα της εταιρείας.Απλα δεν νομιζω να πουλήσει λόγω καλύτερης υποστηρίξης και τιμής από την sym.

        4