Ευρύχωρη για δύο η σέλα. Τα κοψίματα για τα πόδια διευκολύνουν την πρόσβαση στο έδαφος, αλλά την στενεύουν αισθητά στο εμπρός της μέρος.

Ευανάγνωστο και πλήρες το οργανάκι, πανέξυπνη η εναλλαγή στροφομέτρου-ταχυμέτρου στο κυκλικό καντράν.

Ευανάγνωστο και πλήρες το οργανάκι, πανέξυπνη η εναλλαγή στροφομέτρου-ταχυμέτρου στο κυκλικό καντράν.

Aνεση-εργονομία

Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός, ότι το Belville διατίθεται με αφαιρούμενο Top Box 37 λίτρων στον βασικό του εξοπλισμό, απογειώνοντας την πρακτικότητά του. Εκτός από αυτό, -που θα χωρέσει τουλάχιστον ένα κράνος με πολλά ακόμη αντικείμενα-, το Belville φέρει έναν χώρο κάτω από την σέλα που επίσης χωρά ένα κλειστό κράνος. Τέλος, υπάρχει ντουλαπάκι και στην ποδιά, το οποίο κλειδώνει και φέρει θύρα USB στο εσωτερικό του, για παροχή ρεύματος στις ηλεκτρονικές σας συσκευές. Θα θέλαμε ωστόσο το σχήμα του χώρου να ήταν διαφορετικό, καθώς η κολώνα του τιμονιού περιορίζει τις δυνατότητες του να χωρέσει πιο μεγάλα αντικείμενα. 

Εργονομικά μιλώντας, δεν θα συναντήσετε καμία έκπληξη. Η θέση οδήγησης είναι όρθιας φιλοσοφίας, το σχετικά ψηλό τιμόνι τοποθετεί τον αναβάτη «μέσα» στο μοντέλο παρά πάνω του και ο χώρος για τα πόδια είναι άπλετος. Η σέλα του Belville είναι κάπως σκληρή και στενή λόγω των κοψιμάτων για τα πόδια, όμως δεν θα κουράσει τον αναβάτη στις αστικές μετακινήσεις παρά μόνο αν κρατήσουν πολύ. Ο συνεπιβάτης απολαμβάνει πολύ χώρο για τα πόδια του, με το μαξιλαράκι του top box να αυξάνει ιδιαίτερα την παρεχόμενη άνεση. Το όργανο του μοντέλου αποτελείται από μια κυκλική ψηφιακή οθόνη με βελόνα, την οποία ο αναβάτης μπορεί να εναλλάξει μεταξύ στροφομέτρου και ταχυμέτρου! Να και κατι ξεχωριστό και έξυπνο, τόσο λειτουργικά όσο και ως gadget. 



ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Πέτρος Πατακος

    Είναι ακριβώς το ίδιο με το sym symphony st 200 σε μοτέρ σε όργανα σε όλα.Προφανως τα φτια χάνουν στο ίδιο εργοστάσιο στην Κίνα και αλλάζει μόνο το σιμα της εταιρείας.Απλα δεν νομιζω να πουλήσει λόγω καλύτερης υποστηρίξης και τιμής από την sym.

      4