Το πιο σημαντικό νέο, βρίσκεται κρυμμένο κάτω από τα πλαστικά του VF. Φυσικά αναφέρομαι στον υγρόψυκτο, (βγάζει μάτια το ψυγείο κάτω από την ποδιά), κάθετα τοποθετημένο μονοκύλινδρο κινητήρα, με τις 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και την χωρητικότητα των 183 κυβικών εκατοστών (το στρογγυλοποιημένο 185 στην ονομασία, μοιάζει και είναι πιο εύηχο). Η τροφοδοσία καυσίμου γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού. Η απόδοση του μηχανικού συνόλου βρίσκεται στα μεγαλύτερα επίπεδα για παπί, που έχουμε δει στην χώρα μας σε εργοστασιακή μορφή. Οι τιμές των 17,8 ίππων και 16,4 NM ροπής που το συνοδεύουν, επαληθεύονται και στο δυναμόμετρο, με ελάχιστες απώλειες. 16,8 καθαρόαιμοι ίπποι τροχό στις 8.700σ.α.λ, με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 15,5 NM στις 7.100σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων ( πως είπατε;) και συνεργάζεται με συμπλέκτη. Και όσοι αναρωτιέστε, αν το επιπλέον γκάζι έχει το τίμημά του, σας διαβεβαιώνω ότι μπορείτε να απολαύσετε χωρίς φόβο τις καθημερινές σας διαδρομές, αφού ακόμα και με αλόγιστη χρήση του δεξιού γκριπ, η κατανάλωση καυσίμου δεν πρόκειται να υπερβεί τα 3,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Με πιο συναινετική οδήγηση, η αυτονομία από το 6,2 λίτρων ρεζερβουάρ, μπορεί να ξεπεράσει τα 200 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Αύξησε την ισχύ του SYM VF185 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόνπου χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.