Η καρδιά του νέου μοντέλου προέρχεται από την τελευταία γενιά Bonneville και πρόκειται για έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 1200 κυβικών. Παρά την ρετρό εμφάνιση με τις ψύκτρες στους κυλίνδρους, είναι υγρόψυκτος, διαθέτει στρόφαλο 270 μοιρών που χαρίζει ροπάτη λειτουργία (11,2 κιλά στις 3.950) και είναι αρκετά οικονομικός για τα δεδομένα της κατηγορίας, καθώς στην διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 6.2λίτρα/100χλμ. Εξελίχθηκε φυσικά για τις απαιτήσεις και τον χαρακτήρα του Scrambler, με αποτέλεσμα να αποδίδει πλέον 90 ίππους στις 7.400 σ.α.λ, νούμερα αυξημένα κατά 12,5 % σε σχέση με το Bonneville. Όπως οι περισσότεροι σύγχρονοι κινητήρες συνεργάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ η διαχείριση γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό και γκάζι ride by wire. Υπάρχουν 6 διαφορετικές χαρτογραφήσεις (Road, Rain, Sport, Rider, Off-Road, Off-Road Pro) ως προς την απόκριση του γκαζιού, το επίπεδο του ABS αλλά και του Traction control, που συνεργάζεται με μονάδα IMU ώστε να επεμβαίνει ανάλογα τις συνθήκες και την κλίση της μοτοσυκλέτας. Αύξησε την ισχύ της Triumph Scrambler 1200 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Πιστεύω ότι αν οδηγείς σωστά και δεν είσαι από αυτούς που οδηγούν με βερμούδα και σαγιονάρα δε θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα. άλλες μηχανές έχουν εξάτμιση κάτω απ'τη σέλα (αναφέρομαι σε supersport k superbikes) και αυτό δεν σταμάτησε κανέναν να τις παίρνει.
Πιστεύω ότι αν οδηγείς σωστά και δεν είσαι από αυτούς που οδηγούν με βερμούδα και σαγιονάρα δε θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα. άλλες μηχανές έχουν εξάτμιση κάτω απ'τη σέλα (αναφέρομαι σε supersport k superbikes) και αυτό δεν σταμάτησε κανέναν να τις παίρνει.
χειροτερη οδηγηση με αυτη την εξατμιση καιγεται το ποδι δεν βλεπω να βρισκουν λυση
ολα καλα ομως το θεμα των εξατμισεων πρεπει να βρουν λυση λογω υπερθερμανσης .ολες οι εταιρειες βρισκουν ...