Η κατηγορία δεν φημίζεται για την άνεσή της και το Scrambler 1200 δεν εξαιρείται. Παρόλα αυτά, το λεπτό αφρώδες της σέλας είναι αρκετά πιο άνετο από ότι δείχνει.

Η κατηγορία δεν φημίζεται για την άνεσή της και το Scrambler 1200 δεν εξαιρείται. Παρόλα αυτά, το λεπτό αφρώδες της σέλας είναι αρκετά πιο άνετο από ότι δείχνει.

    Ανεση – Εργονομία

    Όπως προαναφέραμε η έκδοση XE είναι αρκετά ψηλή, (η σέλα βρίσκεται στα 870χιλ από το έδαφος), χωρίς όμως τον όγκο που χαρακτηρίζει τα μεγάλα adventure. Έτσι ένας αναβάτης με ύψος 1,80 δεν θα δυσκολευτεί να πατήσει σταθερά τα πόδια του στο έδαφος, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στα δύσβατα μονοπάτια ή στο σταμάτα-ξεκίνα της πόλης. Το τιμόνι είναι φαρδύ (ρυθμίζεται σε ύψος και γωνία)  και η σέλα επίπεδη και αρκετά σκληρή, υπενθυμίζοντας σου τον χωμάτινο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να οδηγείς με την ίδια ευκολία είτε όρθιος είτε καθιστός, με ξεκούραστη θέση για τα άκρα. Μπροστά σου έχεις μια υπερπλήρη TFT οθόνη 5΄΄με επιλογή δύο απεικονίσεων και εύχρηστο μενού, η οποία σε καλωσορίζει αναγράφοντας το όνομα σου κάθε φορά που ξεκινάς, αλλά δυστυχώς αδικείται από τις αντανακλάσεις. Ειδικά όταν οδηγείς με τον ήλιο πίσω σου είναι σχεδόν αδύνατο να διαβάσεις τις ενδείξεις. Η περιήγηση γίνεται γρήγορα με το κλασικό joystick της triumph, ενώ προαιρετικά μέσω συσκευής Bluetooth μπορείς να συνδέσεις το κινητό (υπάρχει ειδική θήκη κάτω από την σέλα) ώστε να διαχειριστείς κλήσεις και μουσική, ή να λάβεις οδηγίες GPS μέσα από την οθόνη. Επιπλέον μπορείς να ελέγξεις πλήρως κάμερα της Gopro ώστε να απαθανατίσεις τις εμπειρίες σου. Οι ευκολίες όμως δεν σταματούν εδώ, καθώς η Scrambler 1200 XE εξοπλίζεται με θερμαινόμενες χειρολαβές, cruise control, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί ( απαιτείται κλειδί για το κλείδωμα του τιμονιού και την τάπα ρεζερβουάρ), αλλά και  υποδοχή USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.

    Σελίδα 1Test: Triumph Scrambler 1200 ΧΕ
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    • BBB

      Πιστεύω ότι αν οδηγείς σωστά και δεν είσαι από αυτούς που οδηγούν με βερμούδα και σαγιονάρα δε θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα. άλλες μηχανές έχουν εξάτμιση κάτω απ'τη σέλα (αναφέρομαι σε supersport k superbikes) και αυτό δεν σταμάτησε κανέναν να τις παίρνει.

       
    • κυριακοςαρετακης

      χειροτερη οδηγηση με αυτη την εξατμιση καιγεται το ποδι δεν βλεπω να βρισκουν λυση

       
    • κυριακοςαρετακης

      ολα καλα ομως το θεμα των εξατμισεων πρεπει να βρουν λυση λογω υπερθερμανσης .ολες οι εταιρειες βρισκουν ...

        4