Σαν γνήσια βρετανική Scrambler, η 1200 αντιπροσωπεύει επάξια την Triumph με το ρετρό στυλ να είναι έκδηλο παντού, δημιουργώντας έτσι μια εικόνα που δεν συναντάς συχνά στους δρόμους. Η έκδοση XE που είχαμε στην διάθεσή μας εντυπωσιάζει ακόμα περισσότερο με το ύψος της καθώς έχει πιο χωμάτινο προσανατολισμό, χωρίς φυσικά να αλλοιώνει την σχεδιαστική φιλοσοφία που εκφράζεται μέσα από vintage στοιχεία όπως ο στρογγυλός προβολέας, οι ψύκτρες του κινητήρα, η ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση αλλά και τα μεταλλικά φτερά τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος. Οι σύγχρονες πινελιές όπως τα LED φωτιστικά σώματα δεν λείπουν και μαζί με το στρογγυλεμένο ρεζερβουάρ με την πανέμορφη τάπα, τα διπλά αμορτισέρ, τους ακτινωτούς τροχούς, ή ακόμα και το λογότυπο, αποδεικνύουν πως τα πάντα έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά. Το αποτέλεσμα είναι να τραβά την προσοχή σου ανεξάρτητα αν είσαι fan της κατηγορίας με πολλές λεπτομέρειες που ξεχειλίζουν από ποιότητα, όπως άλλωστε και κάθε σημείο της μοτοσυκλέτας, από τα μηχανικά μέρη μέχρι την εξαιρετική βαφή. Δεν μπορείς να έχεις κάτι λιγότερο στην καλύτερη Scrambler της γκάμας σου και η Triumph φαίνεται να το γνωρίζει καλά αυτό. Ο μακρύς κατάλογος με περισσότερα από 80 αξεσουάρ ολοκληρώνει το σύνολο, αφήνοντας τον αναβάτη να προσθέσει τον δικό του χαρακτήρα.
Πιστεύω ότι αν οδηγείς σωστά και δεν είσαι από αυτούς που οδηγούν με βερμούδα και σαγιονάρα δε θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα. άλλες μηχανές έχουν εξάτμιση κάτω απ'τη σέλα (αναφέρομαι σε supersport k superbikes) και αυτό δεν σταμάτησε κανέναν να τις παίρνει.
Πιστεύω ότι αν οδηγείς σωστά και δεν είσαι από αυτούς που οδηγούν με βερμούδα και σαγιονάρα δε θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα. άλλες μηχανές έχουν εξάτμιση κάτω απ'τη σέλα (αναφέρομαι σε supersport k superbikes) και αυτό δεν σταμάτησε κανέναν να τις παίρνει.
χειροτερη οδηγηση με αυτη την εξατμιση καιγεται το ποδι δεν βλεπω να βρισκουν λυση
ολα καλα ομως το θεμα των εξατμισεων πρεπει να βρουν λυση λογω υπερθερμανσης .ολες οι εταιρειες βρισκουν ...