Όσο και αν σε παρασύρει η ξεχωριστή εμφάνιση, κάποια στιγμή θα σταματήσεις να το ¨χαζεύεις¨ και θα θέσεις σε λειτουργία τον κινητήρα για να ξεκινήσεις. Η συνοδεία από τις δικύλινδρες πιστονιές αντηχεί αμέσως στα αυτιά σου και ο μαλακός συμπλέκτης μαζί με την γλυκιά λειτουργία του 1200άρη κινητήρα κάνουν ακόμα και την οδήγηση στην πόλη απλή υπόθεση. Σε αυτές τις συνθήκες η στενή σιλουέτα και το μεγάλο ύψος βοηθούν ώστε να μην κολλάς στην κίνηση, καθώς το φαρδύ τιμόνι περνά πάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς εύκολα να το χρησιμοποιείς για την καθημερινή σου μετακίνηση. Το μοναδικό σημείο που θα σε ενοχλήσει (ειδικά το καλοκαίρι) είναι η θέση της εξάτμισης, καθώς το εσωτερικό του ποδιού ακουμπά συνεχώς στην προστατευτική ασπίδα η οποία κάνει καλή δουλειά, αλλά όπως είναι φυσικό δεν εξαλείφει την έντονη θερμότητα. Έτσι για να απολαμβάνεις το retro στυλ πρέπει να κάνεις έναν συμβιβασμό που γίνεται ευκολότερος φορώντας εξοπλισμό μοτοσυκλέτας. Οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων αποσβένουν οποιαδήποτε κακοτεχνία ή λακκούβα του δρόμου και εσύ απολαμβάνεις την βόλτα σου κοιτώντας τους πάντες αφΆ υψηλού. Και αν έχεις στο μυαλό σου ότι τα διπλά αμορτισέρ και ο μπροστινός τροχός 21΄΄ μειώνουν τις ικανότητες και την οδική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, δεν έχεις παρά να πιέσεις το Scrambler 1200 σε δρόμο με στροφές, καθώς μόνο έτσι θα καταλάβεις την δουλειά των σχεδιαστών της Triumph και της Ohlins. Η έκδοση XE διαθέτει ελαστικά μεικτής χρήσης, αλλά παρ΄όλα αυτά έχει ουδέτερη συμπεριφορά, ενώ η σωστή πληροφόρηση επιτρέπει κλίσεις που ξεφεύγουν από τα δεδομένα των scrambler, βάζοντας σε στην πρίζα για κάθε είδους παιχνίδια. Σύμμαχο έχεις πάντα τα δυνατά φρένα της Brembo και φυσικά τον ροπάτο κινητήρα που έχει την απαραίτητη δύναμη για να αντεπεξέλθει στις ορέξεις σου, αλλά και τρομερή ακρίβεια στον έλεγχο του γκαζιού. Τα 0-100 έρχονται σε 4,5 δευτ. ενώ το κοντέρ θα φτάσει μέχρι τα 185 χλμ/ώρα που είναι αρκετά αν σκεφτείς την μηδενική προστασία από τον αέρα που χαρακτηρίζει την κατηγορία. Έτσι δεν θα πει όχι στον αυτοκινητόδρομο, αφού μπορείς να κινείσαι συνεχώς με ταχύτητες ταξιδίου κοντά στα 130χλμ/ώρα . Και τα ταξίδια είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να γνωρίσεις την χωμάτινη πλευρά του Scrambler, καθώς χωρίς δεύτερη σκέψη μπορείς να ακολουθήσεις όποια διαδρομή σου τραβήξει την προσοχή ανεξάρτητα του εδάφους. Τα 90 άλογα είναι υπεραρκετά στο χώμα, ειδικά όταν μπορείς να τα εκμεταλλευτείς ακόμα και σε σφιχτά μονοπάτια, εκεί που τα μεγάλα Adventure θα δυσκολευόντουσαν λόγω του όγκου τους. Οι αναρτήσεις και εδώ λειτουργούν εξαιρετικά , ισιώνοντας τα πάντα στο πέρασμα του, ενώ το σωστό ζύγισμα σε κάνει να ξεχνάς ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα 1200 κυβικών. Είναι τόσο ευκολοδήγητο, που σε προκαλεί να ανοίγεις άφοβα το γκάζι παντού ακόμα και με τα ηλεκτρονικά στη θέση Off, αφήνοντας πίσω σου πέτρες, σκόνη και χαμόγελα ευτυχίας που σε κάνουν να ανυπομονείς να βρεθείς ξανά στη σέλα του.
Πιστεύω ότι αν οδηγείς σωστά και δεν είσαι από αυτούς που οδηγούν με βερμούδα και σαγιονάρα δε θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα. άλλες μηχανές έχουν εξάτμιση κάτω απ'τη σέλα (αναφέρομαι σε supersport k superbikes) και αυτό δεν σταμάτησε κανέναν να τις παίρνει.
Πιστεύω ότι αν οδηγείς σωστά και δεν είσαι από αυτούς που οδηγούν με βερμούδα και σαγιονάρα δε θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα. άλλες μηχανές έχουν εξάτμιση κάτω απ'τη σέλα (αναφέρομαι σε supersport k superbikes) και αυτό δεν σταμάτησε κανέναν να τις παίρνει.
χειροτερη οδηγηση με αυτη την εξατμιση καιγεται το ποδι δεν βλεπω να βρισκουν λυση
ολα καλα ομως το θεμα των εξατμισεων πρεπει να βρουν λυση λογω υπερθερμανσης .ολες οι εταιρειες βρισκουν ...