Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του Scrambler 1200 κατασκευάστηκε με γνώμονα τις εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά και την ευελιξία που χρειάζεσαι στην καθημερινή μετακίνηση. Συνεργάζεται με ένα σεβαστών διαστάσεων αλουμινένιο ψαλίδι πάνω στο οποίο εδράζονται δύο αμορτισέρ, μιας και η Triumph δεν επέλεξε την σίγουρη λύση του μονού αμορτισέρ που συναντάμε σε όλες τις σύγχρονες adventure, καθώς αυτή θα αλλοίωνε την κλασσική εμφάνιση του μοντέλου. Και καθώς η απόδοση δεν έπρεπε να θυσιαστεί προς χάριν της εμφάνισης ,συνεργάστηκε με την κορυφαία στο είδος της Ohlins, ώστε η τελευταία να εξελίξει διπλά αμορτισέρ τελευταίας τεχνολογίας αποκλειστικά για αυτήν. Είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και διαθέτουν μεγάλη διαδρομή 250χιλ, όπως αντίστοιχα και το ανεστραμμένο πιρούνι 47 χιλ το οποίο προέρχεται από την Showa.
Κορυφαίες λύσεις συναντάμε και στον τομέα των φρένων αυτή την φορά από την Brembo, η οποία εξοπλίζει την μοτοσυκλέτα με δίσκους 320 χιλ και τετραπίστονες, ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες M50 στο μπροστινό μέρος , ενώ πίσω, ένας δίσκος διαμέτρου 255χιλ συνεργάζεται με διπίστονη δαγκάνα από την ίδια εταιρία. Το Cornering ABS επεξεργάζεται με την σειρά του πληροφορίες από την μονάδα IMU και διαθέτει 3 επίπεδα λειτουργίας για ασφαλή πέδηση σε όλες τις συνθήκες. Για να μπορεί να κινηθεί με αξιώσεις σε κάθε είδους τερέν, η διάμετρος των ακτινωτών τροχών είναι 21¨ μπροστά και 17¨ πίσω, με τα tubeless ελαστικά μικτής χρήσης Scorpion Rally της Pirelli να έχουν διαστάσεις 90/90-21 και 150/70-17.
Η συνεργασία με την Ohlins απέδωσε τα αναμενόμενα καθώς τα διπλά αμορτισέρ δεν συμβάλλουν μόνο στην εμφάνιση, αλλά και στην συμπεριφορα της μοτοσυκλέτας σε κάθε τερέν.
Πιστεύω ότι αν οδηγείς σωστά και δεν είσαι από αυτούς που οδηγούν με βερμούδα και σαγιονάρα δε θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα. άλλες μηχανές έχουν εξάτμιση κάτω απ'τη σέλα (αναφέρομαι σε supersport k superbikes) και αυτό δεν σταμάτησε κανέναν να τις παίρνει.
Πιστεύω ότι αν οδηγείς σωστά και δεν είσαι από αυτούς που οδηγούν με βερμούδα και σαγιονάρα δε θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα. άλλες μηχανές έχουν εξάτμιση κάτω απ'τη σέλα (αναφέρομαι σε supersport k superbikes) και αυτό δεν σταμάτησε κανέναν να τις παίρνει.
χειροτερη οδηγηση με αυτη την εξατμιση καιγεται το ποδι δεν βλεπω να βρισκουν λυση
ολα καλα ομως το θεμα των εξατμισεων πρεπει να βρουν λυση λογω υπερθερμανσης .ολες οι εταιρειες βρισκουν ...