Όμορφα γραφικά, συνδεσιμότητα, πληθώρα ενδείξεων και εύχρηστο μενού είναι τα χαρακτηριστικά του πίνακα οργάνων που ταιριάζει οπτικά στο σύνολο, αλλά υποφέρει από αντανακλάσεις.

    Η άποψή μας

    Η αναγέννηση των scrambler οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην Triumph και το Scrambler 1200 μπορεί δίκαια να χαρακτηριστεί η ναυαρχίδα ολόκληρης της κατηγορίας, καθώς την εντάσσει στην νέα εποχή κρατώντας το κλασσικό στυλ που την κάνει να ξεχωρίζει. Με 15.990 ευρώ που κοστίζει η έκδοση ΧΕ δεν αποκτάς απλώς μια διαφορετική μοτοσυκλέτα για τις καθημερινές σου μετακινήσεις, αλλά έναν σύντροφο που είναι έτοιμος να αντεπεξέλθει σε κάθε περιπέτεια.



    Κινητήρας   
    Τύπος  4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β
    Κυβισμός (κ.εκ.)  1200
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 97,6 Χ 80
    Συμπίεση (:1) 11
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  90/7.400
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  11,2/3.950
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  16
    Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.) 6,2
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι 47χιλ ΑΣ, ΑΕ ,ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  250
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Διπλά αμορτισέρ ΑΣ, ΑΕ ,ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  250
    Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/255, 2Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 90/90-21
    Ελαστικό Π 150/70-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) Δ/Α
    Πλάτος (χλστ.) 905
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1.530
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 870
    Βάρος (κιλά)  207
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν/Ν
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ν/Ν
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer  Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ν
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ν
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ν/Ν
    Επιδόσεις
    0-50 : 1,89
    0-100 : 4,45
    50-100 4η : 4,07
    100-0 : 45,3 μέτρα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • BBB

      Πιστεύω ότι αν οδηγείς σωστά και δεν είσαι από αυτούς που οδηγούν με βερμούδα και σαγιονάρα δε θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα. άλλες μηχανές έχουν εξάτμιση κάτω απ'τη σέλα (αναφέρομαι σε supersport k superbikes) και αυτό δεν σταμάτησε κανέναν να τις παίρνει.

       
    • κυριακοςαρετακης

      χειροτερη οδηγηση με αυτη την εξατμιση καιγεται το ποδι δεν βλεπω να βρισκουν λυση

       
    • κυριακοςαρετακης

      ολα καλα ομως το θεμα των εξατμισεων πρεπει να βρουν λυση λογω υπερθερμανσης .ολες οι εταιρειες βρισκουν ...

        4