Θα δούμε ένα 4κύλινδρο 400άρι CBR από την Honda;
Θα δούμε ένα 4κύλινδρο 400άρι CBR από την Honda;
Θα δούμε ένα 4κύλινδρο 400άρι CBR από την Honda;
  • Θα δούμε ένα 4κύλινδρο 400άρι CBR από την Honda;
  • Θα δούμε ένα 4κύλινδρο 400άρι CBR από την Honda;
  • Θα δούμε ένα 4κύλινδρο 400άρι CBR από την Honda;

Θα δούμε ένα 4κύλινδρο 400άρι CBR από την Honda;

Από το 2020 οι φήμες για ένα μικρό 4κύλινδρο από την Honda
Με τρεις ανταγωνιστές έχει διανθιστεί η κατηγορία
Περίπου 60 ίππους θα αποδίδει το CBR 400RR
Θα ακολουθήσει και μία έκδοση με e-clutch;

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Από το 2020 ακούγονταν φήμες πως η Honda σκόπευε να αναπτύξει ένα CBR μικρού κυβισμού που θα αποκτούσε ένα τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα. Αυτός ο τύπος μοτοσυκλέτας που σιγά σιγά εξαφανίζεται από την ευρωπαϊκή αγορά, αντικαθίσταται από τους πιο βολικούς και ελαφρύτερους δικύλινδρους εν σειρά, οι οποίοι μειώνοντας την κατανάλωση και το κόστος παραγωγής επιτρέπουν στους κατασκευαστές να έχουν μεγαλύτερο εύρος όσον αφορά τις πλατφόρμες στις οποίες μπορούν να τους τοποθετήσουν.
 
Παρόλα αυτά όμως οι τετρακύλινδροι δεν θα εξαφανιστούν τελείως, καθώς διάφορες από τις αγορές του κόσμου επιτρέπουν στους πελάτες τους να τις αποκτήσουν. Το ενδιαφέρον για μικρούς κινητήρες σαν κι αυτούς είναι επίσης υψηλό: η Kawasaki παρουσίασε το Ninja ZX-4RR (399cc, 77 ίπποι και 189 κιλά), Η Kove το 450RR Pro (443cc, 70 άλογα και 165 κιλά) και η QJMOTOR το SRK 421 RR (421cc, 77 ίπποι και 176 κιλά κενό). Σύμφωνα με τους συναδέλφους μας στο ιαπωνικό περιοδικό Young Machine, το CBR 400RR (αυτό το όνομα υποθέτουμε ότι θα λάβει) είναι κοντά στην επίσημη παρουσίασή του, και θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του τρέχοντος CBR250RR που κυκλοφορεί στην αγορά της Ιαπωνίας. Ατσάλινο trellis πλαίσιο, ανεστραμμένο πιρούνι 37 χλστ, ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ πίσω, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες nissin και σπορ σχεδιασμός που παραπέμπει στα μεγαλύτερα αδέλφια του, το CBR 600RR και το CBR 1000RR-R Fireblade SP, θα χαρακτηρίζουν το μικρό τετρακύλινδρο. Ο κινητήρας 400cc περίπου θα αποδίδει πιθανότατα 60 άλογα και θα αποτελεί άμεσο αντίπαλο των τριών μοντέλων παραπάνω.
 
Μία πολύ ενδιαφέρουσα νέα τεχνολογία που παρουσιάστηκε τον περασμένο Νοέμβριο στην EICMA ήταν το E-Clutch της Honda, το οποίο απαλείφει την ανάγκη χρήσης συμπλέκτη για την οδήγηση της μοτοσυκλέτας, ενώ υπάρχει για όποιον επιθυμεί να τον χρησιμοποιήσει κανονικά σαν να οδηγεί συμβατική μοτοσυκλέτα. Σύμφωνα με τους συναδέλφους μας στο Young Machine, το CBR 400RR θα μπορούσε επίσης να έρχεται και με σύστημα E-Clutch. Αυτό φυσικά αποτελεί υπόθεση, αλλά θα βοηθούσε σε μεγάλο βαθμό νέους αναβάτες να εξοικειωθούν με την μοτοσυκλέτα. Δεν γνωρίζουμε επίσης με σιγουριά αν αυτή η μοτοσυκλέτα θα βγει στην παραγωγή, θα πρέπει απλώς να περιμένουμε νέα από την Honda το φθινόπωρο πιθανότατα στην Διεθνή Έκθεση της EICMA όπου οι εταιρείες θα παρουσιάσουν τις καινοτομίες, τα concept και τα καινούρια τους μοντέλα για το 2025.