To συγκεκριμένο Ducati Cruiser της δημοπρασίας.

To συγκεκριμένο Ducati Cruiser της δημοπρασίας.

Τα πλευρικά καπάκια ανοίγουν σαν... φτερά, δίνοντας πρόσβαση στην μετάδοση και τον κινητήρα.

Τα πλευρικά καπάκια ανοίγουν σαν... φτερά, δίνοντας πρόσβαση στην μετάδοση και τον κινητήρα.

Η γρίλια και ο στρογγυλός προβολέας στο εμπρός μέρος.

Η γρίλια και ο στρογγυλός προβολέας στο εμπρός μέρος.

Το τιμόνι και τα... απολύτως σπαρτιατικά όργανα, του ταχυμέτρου-χιλιομετρητή.

Το τιμόνι και τα... απολύτως σπαρτιατικά όργανα, του ταχυμέτρου-χιλιομετρητή.

Η μετάδοση είναι αυτόματη και φέρει μετατροπέα ροπής, όπως τα αντίστοιχα σασμάν των αυτοκινήτων.

Η μετάδοση είναι αυτόματη και φέρει μετατροπέα ροπής, όπως τα αντίστοιχα σασμάν των αυτοκινήτων.

Ο τετράχρονος κινητήρας των 175 κυβικών απέδιδε 8 ίππους και μπορούσε να ξεκινήσει με μίζα!

Ο τετράχρονος κινητήρας των 175 κυβικών απέδιδε 8 ίππους και μπορούσε να ξεκινήσει με μίζα!

  • To συγκεκριμένο Ducati Cruiser της δημοπρασίας.
  • Τα πλευρικά καπάκια ανοίγουν σαν... φτερά, δίνοντας πρόσβαση στην μετάδοση και τον κινητήρα.
  • Η γρίλια και ο στρογγυλός προβολέας στο εμπρός μέρος.
  • Το τιμόνι και τα... απολύτως σπαρτιατικά όργανα, του ταχυμέτρου-χιλιομετρητή.
  • Η μετάδοση είναι αυτόματη και φέρει μετατροπέα ροπής, όπως τα αντίστοιχα σασμάν των αυτοκινήτων.
  • Ο τετράχρονος κινητήρας των 175 κυβικών απέδιδε 8 ίππους και μπορούσε να ξεκινήσει με μίζα!

Θα έδινες 6 χιλιάρικα για ένα Ducati scooter του 1952;

Και μόνο το άκουσμα της λέξης «scooter» από έναν «σκληροπυρηνικό» Ducatisti μπορεί να του προκαλέσει… καρδιακό επεισόδιο, όμως η ιταλική εταιρεία έχει παράξει scooter στο παρελθόν.

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Πιο συγκεκριμένα, την δεκαετία του 1950, το Ducati Cruiser 175 ανταγωνιζόταν τα δύο άλλα «μεγαθήρια» της εποχής, τις Vespa και τις Lambretta.


Τα πλευρικά καπάκια ανοίγουν σαν... φτερά, δίνοντας πρόσβαση στην μετάδοση και τον κινητήρα.

Τα πλευρικά καπάκια ανοίγουν σαν... φτερά, δίνοντας πρόσβαση στην μετάδοση και τον κινητήρα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 

Τεχνολογικά μπροστά, αλλά απέτυχε


Η γρίλια και ο στρογγυλός προβολέας στο εμπρός μέρος.

Η γρίλια και ο στρογγυλός προβολέας στο εμπρός μέρος.

Η Ducati κατασκεύασε το Cruiser 175 από το 1952 έως το 1954, προσπαθώντας να ανταγωνιστεί τα μεγαθήρια Vespa και Lambretta της εποχής. Πρόκειται για το μοναδικό scooter στην ιστορία της Ducati και τα διαπιστευτήρια του, ήταν τεχνικής και σχεδιαστικής φύσης. Το μοντέλο κινούταν από έναν τετράχρονο κινητήρα 175 κυβικών που απέδιδε περίπου 8 ίππους, που μετέδιδε την ισχύ στον πίσω τροχό μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής! Αυτά τα χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με την μίζα, αλλά και την σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Ghia, δημιουργούσαν ένα scooter μπροστά από την εποχή του, το οποίο δυστυχώς δεν μπόρεσε να ανατρέψει την αυτοκρατορία της Vespa, ούτε και να απειλήσει το ισχυρό μερίδιο αγοράς που λάμβαναν τα Lambretta.
 

Το τιμόνι και τα... απολύτως σπαρτιατικά όργανα, του ταχυμέτρου-χιλιομετρητή.

Το τιμόνι και τα... απολύτως σπαρτιατικά όργανα, του ταχυμέτρου-χιλιομετρητή.

Ένα από τα λίγα κομμάτια σε δημοπρασία φλερτάρει με τα 6 χιλιάρικα

Ένα από τα λίγες χιλιάδες κομμάτια Ducati Cruiser, που κατασκευάστηκαν την περίοδο 1952-1954 βρίσκεται σε δημοπρασία, στο αμερικανικό site Bring a Trailer. To συγκεκριμένο κομμάτι είναι χρονολογίας 1952 και φημολογείται, ότι έφτασε στην Αμερική για εκθεσιακούς λόγους, ενώ από το 2008 βρίσκεται σε ιδιωτική συλλογή και δεν έχει πάρει μπρος. Το μοντέλο είναι σε καλή, αν και επ ουδενί σε άριστη κατάσταση, ενώ ο ιδιοκτήτης του ισχυρίζεται ότι ο κινητήρας γυρίζει κανονικά, παρά το ότι δεν έχει λειτουργήσει τα τελευταία 13 χρόνια. Με 2 ημέρες να απομένουν για την λήξη της δημοπρασίας, το μοντέλο έχει φτάσει ήδη τα 5.900 δολάρια προσφοράς. Θα δίνατε τόσα χρήματα για κάτι τέτοιο;

Η μετάδοση είναι αυτόματη και φέρει μετατροπέα ροπής, όπως τα αντίστοιχα σασμάν των αυτοκινήτων.

Η μετάδοση είναι αυτόματη και φέρει μετατροπέα ροπής, όπως τα αντίστοιχα σασμάν των αυτοκινήτων.

Δείτε την αγγελία με ένα κλικ εδώ.


Ο τετράχρονος κινητήρας των 175 κυβικών απέδιδε 8 ίππους και μπορούσε να ξεκινήσει με μίζα!

Ο τετράχρονος κινητήρας των 175 κυβικών απέδιδε 8 ίππους και μπορούσε να ξεκινήσει με μίζα!

Πηγή: Bring a Trailer
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »