Και μόνο το άκουσμα της λέξης «scooter» από έναν «σκληροπυρηνικό» Ducatisti μπορεί να του προκαλέσει… καρδιακό επεισόδιο, όμως η ιταλική εταιρεία έχει παράξει scooter στο παρελθόν.
Η γρίλια και ο στρογγυλός προβολέας στο εμπρός μέρος.
Η Ducati κατασκεύασε το Cruiser 175 από το 1952 έως το 1954, προσπαθώντας να ανταγωνιστεί τα μεγαθήρια Vespa και Lambretta της εποχής. Πρόκειται για το μοναδικό scooter στην ιστορία της Ducati και τα διαπιστευτήρια του, ήταν τεχνικής και σχεδιαστικής φύσης. Το μοντέλο κινούταν από έναν τετράχρονο κινητήρα 175 κυβικών που απέδιδε περίπου 8 ίππους, που μετέδιδε την ισχύ στον πίσω τροχό μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής! Αυτά τα χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με την μίζα, αλλά και την σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Ghia, δημιουργούσαν ένα scooter μπροστά από την εποχή του, το οποίο δυστυχώς δεν μπόρεσε να ανατρέψει την αυτοκρατορία της Vespa, ούτε και να απειλήσει το ισχυρό μερίδιο αγοράς που λάμβαναν τα Lambretta.
Το τιμόνι και τα... απολύτως σπαρτιατικά όργανα, του ταχυμέτρου-χιλιομετρητή.
Ένα από τα λίγα κομμάτια σε δημοπρασία φλερτάρει με τα 6 χιλιάρικα
Ένα από τα λίγες χιλιάδες κομμάτια Ducati Cruiser, που κατασκευάστηκαν την περίοδο 1952-1954 βρίσκεται σε δημοπρασία, στο αμερικανικό site Bring a Trailer. To συγκεκριμένο κομμάτι είναι χρονολογίας 1952 και φημολογείται, ότι έφτασε στην Αμερική για εκθεσιακούς λόγους, ενώ από το 2008 βρίσκεται σε ιδιωτική συλλογή και δεν έχει πάρει μπρος. Το μοντέλο είναι σε καλή, αν και επ ουδενί σε άριστη κατάσταση, ενώ ο ιδιοκτήτης του ισχυρίζεται ότι ο κινητήρας γυρίζει κανονικά, παρά το ότι δεν έχει λειτουργήσει τα τελευταία 13 χρόνια. Με 2 ημέρες να απομένουν για την λήξη της δημοπρασίας, το μοντέλο έχει φτάσει ήδη τα 5.900 δολάρια προσφοράς. Θα δίνατε τόσα χρήματα για κάτι τέτοιο;
Η μετάδοση είναι αυτόματη και φέρει μετατροπέα ροπής, όπως τα αντίστοιχα σασμάν των αυτοκινήτων.