Τι μετράει περισσότερο για σένα όταν αγοράζεις;

Αν το μοντέλο που σου αρέσει ανήκει σε άλλη από την αγαπημένη σου εταιρία ή αν δεν το φέρνει ο αντιπρόσωπος που εμπιστεύεσαι, τότε τι κάνεις; Τι μετράει περισσότερο στην τελική σου επιλογή πριν αγοράσεις;

Όλα ξεκινάνε από το μοντέλο που σου αρέσει

Το πρώτο λόγο φυσικά έχει το μοντέλο που σου αρέσει. Έχει το σχήμα, τη σχεδίαση, το μέγεθος και όλα τα χαρακτηριστικά που σου ταιριάζουν περισσότερο και σε τραβάνε να το αγοράσεις. Σε τελική ανάλυση είναι αυτό που θες. Με δεδομένο το μοντέλο, ακόμη και η μάρκα χάνει σε σημασία, εκτός και αν υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια από προσωπικούς λόγους.

Ο τρόπος που σε αντιμετωπίζει μια αντιπροσωπεία, μπορεί να σου αλλάξει τη γνώμη

Όμως η προσωπική επαφή και η συμπεριφορά στην μεταπώληση,  είναι συχνά πιο ισχυρές από τις μάρκες και τα μοντέλα τους. Μπορεί η μοτοσυκλέτα που θες να είναι συγκεκριμένη, όμως αντίστοιχα, ή παρόμοια μοντέλα έχουν και άλλοι κατασκευαστές. Όταν έχεις αγοράσει στο παρελθόν από έναν αντιπρόσωπο που σου έκανε πολύ καλή τιμή και διάφορες ευκολίες στην διαδικασία της αγοράς, σε γέμισε με δώρα στην παράδοση, και σου συμπεριφέρθηκε σαν άνθρωπο και όχι σαν πορτοφόλι, στην εξυπηρέτηση, δύσκολα αλλάζεις μαγαζί.
 
Όταν κάποιος σου συμπεριφέρεται καλά, δύσκολα τον αλλάζεις
 
Και είναι λογικό, αφού μεγάλο μέρος της εμπειρίας με μια μοτοσυκλέτα διαμορφώνεται από τον αντιπρόσωπο και την συμπεριφορά του απέναντί σου. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που πελάτες με μοτοσυκλέτες 10ετίας εξυπηρετήθηκαν σαν νέοι αγοραστές της εταιρίας. Με μοτοσυκλέτες αντικατάστασης όσο καιρό ήταν η δικιά τους στο συνεργείο, παραλαβή και παράδοση στο σπίτι και δωρεάν ελέγχους για το παραμικρό, χώρια η προθυμία εύρεσης λύσης και μάλιστα οικονομικής σε κάθε πρόβλημα, μικρό ή μεγάλο.
 
Ο παράγοντας αντιπροσωπεία παίζει σημαντικό ρόλο στην τελική επιλογή

Όταν έχεις όλα αυτά τα δεδομένα, πόση σημασία θα δώσεις στο μοντέλο ώστε να φύγεις και να πας σε μία αντιπροσωπία που δεν ξέρεις από πρώτο χέρι; Το ρισκάρεις; Για αρκετούς αγοραστές, ο αντιπρόσωπος βαραίνει πολύ την απόφαση. Πολλοί κατασκευαστές έχουν πετύχει να έχουν τέτοια φήμη σε ολόκληρο το δίκτυό τους, και υπάρχουν εταιρίες σήμερα που έχτισαν τις πωλήσεις τους πάνω σε αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό. Την εκπληκτική σχέση που διατηρούν με τον κάθε αντιπρόσωπο, αφήνοντας έτσι πίσω τους άλλα θέματα όπως οι επιμέρους συγκρίσεις των μοντέλων τους με τον ανταγωνισμό.

Εσείς τι λέτε; Μήπως επιλέγετε τη μοτοσυκλέτα σας βασιζόμενοι σε διαφορετικά κριτήρια; Η μήπως δίνετε βαρύτητα στην προσοχή που δείχνει μια εταιρία στον πελάτη και της τέλειας εξυπηρέτησής του;