Τίτλοι ΤΕΛΟΥΣ για τις μοτοσυκλέτες στη Nürburgring Nordschleife

Τίτλοι ΤΕΛΟΥΣ για τις μοτοσυκλέτες στη Nürburgring Nordschleife
4 Φωτογραφίες »

- Με ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα ανακοινώθηκε η απόφαση
- Δεν θα μπορούν πλέον τα δίκυκλα να μπαίνουν με «εισιτήριο»
- Μοναχά «guided tours» αραιά και που για τις μοτοσυκλέτες
- Εμφανώς αγανακτισμένη η κοινότητα αναβατών

Με ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα ανακοινώθηκε η απόφαση

Ονειρευόσουν ποτέ να κάνεις ένα επικό ταξίδι με την μοτοσυκλέτα σου μέχρι το Nürburg της Γερμανίας και να οδηγήσεις στην ιστορική πίστα Nürburgring Nordschleife; Ε λοιπόν ξέχνα το. Με μία ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα της πίστας, ανακοινώθηκε ότι δεν θα μπορούν πλέον να πάρουν μέρος στο Touristenfahrten (αλλιώς Tourist Days) τα δίκυκλα. Τι είναι αυτή η περίεργη λέξη; Εξηγούμε: Τα 20,8 χιλιόμετρα του Nordschleife θεωρούνται δημόσιος δρόμος κατά την διάρκεια των Tourist Days, χωρίς όριο ταχύτητας φυσικά. Πληρώνοντας ένα αντίτιμο 35 ευρώ σαν διόδια, μπορούσε ο οποιοσδήποτε να απολαύσει την θρυλική αυτή πίστα είτε οδηγούσε αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα, Van, φορτηγό ή λεωφορείο (μέχρι και εκσκαφέας έχει μπει!). Οι μοτοσυκλέτες λοιπόν αποκλείονται από τα Tourist Days για λόγους ασφαλείας. Όπως αναφέρεται στην ανάρτηση: "Οι διαφορετικές δυναμικές οδήγησης των δικύκλων και των τετράτροχων, ενέχει κίνδυνο παρεξηγήσεων - ειδικά για τους μοτοσικλετιστές. Για να γίνει η οδηγική εμπειρία ασφαλέστερη για όλους, τα αυτοκίνητα και οι μοτοσικλέτες θα διαχωρίζονται αυστηρά στο μέλλον."
 

Δεν θα μπορούν πλέον τα δίκυκλα να μπαίνουν με «εισιτήριο»

Επειδή λοιπόν στα Tourist Days θεωρείται δημόσιος δρόμος, μπορείς να κάνεις προσπέραση μόνο από αριστερά και πολλές φορές οδηγοί αυτοκινήτων έχουν παρεξηγήσει την επιλογή γραμμών από μοτοσυκλετιστές, που ανοίγονται πριν την στροφή ώστε να κλείσουν για να βρουν το Apex. Παράλληλα, πολλοί μοτοσυκλετιστές δεν γνώριζαν τι συνέβαινε από πίσω τους και πότε ερχόταν ένα γρήγορο αυτοκίνητο (ή το αγνοούσαν) και δεν έκαναν στην άκρη ώστε να προσπεράσει ασφαλώς. Αυτό ήταν ένα συχνό επικίνδυνο σενάριο και πιθανότατα αυτός είναι ο λόγος που πάρθηκε αυτή η απόφαση. Η Nordschleife είναι η 4η παλαιότερη (και μία από τις πιο ποικιλόμορφες) πίστα  στον κόσμο που λειτουργεί ακόμα (από το 1927) και έχει λάβει το προσωνύμιο "Green Hell", καθώς είναι χτισμένη μέσα σε ένα καταπράσινο δάσος, ενώ από πολλούς θεωρείται ως η πιο επικίνδυνη. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Jeremy Clarkson (Top Gear 2004), πάνω από 200 ζωές έχουν χαθεί σε αγώνες αλλά και ανοιχτά sessions για το κοινό, αλλά τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολλά έργα που έχουν βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό την ασφάλεια. Εξελιγμένες μπαριέρες, μεγαλύτερα run-offs σε σημεία και καινούρια άσφαλτος είναι κάποια από αυτά. Το μενού περιλαμβάνει 20,8 χιλιόμετρα ατελείωτων στροφών μέσα στο πράσινο, με τεράστιες υψομετρικές διαφορές, γρήγορες και αργές στροφές, μεγάλες ευθείες, τεχνικά και γρήγορα τμήματα και το πασίγνωστο Karussell, ένα πέταλο με μεγάλη κλίση και τσιμεντένιο οδόστρωμα.
 

Μοναχά «guided tours» αραιά και που για τις μοτοσυκλέτες

Η ανάρτηση στο Instagram αναφέρει επίσης πως το πάσο δεν θα είναι έγκυρο πλέον για τους αναβάτες στο Nordschleife, αλλά παραμένει έγκυρο στο Grand Prix Circuit που ενώνεται με την παλιά πίστα, δημιουργήθηκε το 1984 και αποτελεί μέρος του ημερολογίου της Formula 1. Όσοι μοτοσυκλετιστές είχαν αγοράσει λοιπόν season pass (3.000 ευρώ) ή και μικρότερα πακέτα, μπορούν να ζητήσουν να τους επιστραφεί ή να το αξιοποιήσουν στην GP πίστα (με αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες διαχωρισμένα). Στο Nordschleife, θα υπάρξουν μόνο κάποια "Guided Tours" πιθανότατα με πλοηγό, κάτι που αλλάζει τελείως τα δεδομένα για όσους επισκέπτονταν συχνά την πίστα και φυσικά θα είναι σίγουρα πολύ πιο ακριβό. Μέσα από τα σχόλια και τις απαντήσεις της σελίδας, είδαμε ότι θα γίνουν μόλις 4 Guided Tours για μοτοσυκλέτες (σε 2 Σαββατοκύριακα μάλιστα) και ότι κοστίζουν τουλάχιστον 1.400 ευρώ.
 

Εμφανώς αγανακτισμένη η κοινότητα αναβατών

Τα 500 σχόλια στην ανάρτηση της επίσημης σελίδας της πίστας είναι κατά βάση αρνητικά και γεμάτα αγανάκτηση. Ακόμα και οδηγοί αυτοκινήτων θεωρούν πως η απόφαση αυτή είναι εντελώς άδικη, καθώς αποκλείει ολοκληρωτικά μία μεγάλη μερίδα ανθρώπων που στήριζαν την πίστα και την επισκέπτονταν συχνά. Οι οδηγοί αυτοκινήτου είναι σαφώς δραματικά περισσότεροι, αλλά θα μπορούσε να υπάρχουν κάποιες μέρες μέσα στον χρόνο αφιερωμένες αποκλειστικά για τις μοτοσυκλέτες, ή έστω κάποιες ώρες της ημέρας μιά-δυό φορές τον μήνα. Χαρακτηριστικά σχόλια αναγράφουν: "RIP" ή "Well this is the worst start of the TF season...", ενώ σε άλλα χρησιμοποιούνται κοσμητικά επίθετα... Εσείς τι θεωρείτε για αυτή την απόφαση, δεν υπάρχει "χώρος για όλους", είναι καθαρά θέμα ασφαλείας ή με τον διαχωρισμό αυτοκινήτων - μοτοσυκλετών δεν θα συμφέρει πια οικονομικά την πίστα να ανοίγει μόνο για μοτοσυκλέτες;

Ας ελπίσουμε ότι η απόφαση αυτή θα αναθεωρηθεί, μέχρι τότε απολαύστε έναν γρήγορο γύρο του Djim_r1 κάνοντας κλικ εδώ.

BEST MOTO
BEST MOTO