Το περιμέναμε, τώρα πιστό στο ραντεβού του, το Kawasaki ZX-6R για το 2019 αποκαλύφθηκε με κάθε επισημότητα. Η μοτοσυκλέτα, η οποία είχε σταματήσει να διατίθεται στην δική μας αγορά, επανέρχεται στο προσκήνιο με αρκετές αλλαγές στην εμφάνιση αλλά και περισσότερα τεχνολογικά gadgets.
Οι εμφανισιακές αλλαγές είναι προφανείς, με το ZX-6R να εναρμονίζεται με τις νέες γραμμές της Kawasaki θυμίζοντας αρκετά, το μικρότερο Ninja 400. Σε δομικό θέμα, δεν έχουν γίνει αλλαγές σε πλαίσιο αλλά ούτε και στο μοτέρ, ωστόσο η Kawasaki δηλώνει πως το νέο μοντέλο έχει «βελτιωμένη αίσθηση δύναμης και ροπής» χωρίς να αποκαλύπτει αριθμούς. Πλέον, ο 4κύλινδρος κινητήρας είναι συμβατός με Euro 4.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύονται, η μοτοσυκλέτα θα αποδίδει 130 ίππους, αριθμός που θα ανεβαίνει εώς τους 136 ίππους με την βοήθεια της Ram Air εισαγωγής. Παράλληλα, η ροπή του κινητήρα θα είναι 7,1 kgm. Την τροφοδοσία θα αναλαμβάνουν 4 σώματα ψεκασμού των 38 χιλιοστών, ενώ η σχέση συμπίεσης του μοτέρ ανέρχεται στο 12,9:1.
Νέα για το μοντέλο είναι το Balance Free πιρούνι, που προέρχεται από την Showa, το σύστημα traction control, το σύστημα KIBS (το οποίο είναι έξυπνο ABS από την ίδια την Kawasaki) και οι μεγαλύτεροι δίσκοι φρένων των 310 χιλιοστών εμπρός, που συνεργάζονται με monobloc δαγκάνες. Παράλληλα, η μοτοσυκλέτα θα φέρει δύο riding modes και quickshifter το οποίο θα λειτουργεί στα ανεβάσματα. Το μοντέλο φέρει επίσης νέο πίνακα οργάνων, αλλά και μια παροχή ρεύματος 12V για την σύνδεση ηλεκτρονικών συσκευών. Το βάρος της μοτοσυκλέτας θα ανέρχεται στα 196 κιλά.
Η Kawasaki ανακοίνωσε προς το παρόν δύο χρωματικές επιλογές: Πράσινο και μαύρο, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας, ο αναβάτης θα μπορεί να επιλέξει αμορτισέρ τιμονιού Ohlins μεταξύ πολλών άλλων αξεσουάρ. Αξίζει τέλος να αναφερθεί, ότι το μοντέλο θα εξοπλίζεται εργοστασιακά, με το νέο hypersport ελαστικό της Bridgestone, S22.