Φαίνεται πως η αναγέννηση της ιστορικής γερμανικής εταιρείας δεν έμελλε να γίνει πραγματικότητα. Όσοι πρόλαβαν να αποκτήσουν τα λιγοστά VR6 Roadster έχουν πλέον στα χέρια τους συλλεκτικές αναμνήσεις.
Το 2010 η επιστροφή της Horex φαινόταν να είναι γεγονός. Η παρουσίαση του νέου της V6 κινητήρα στην καρδιά του γυμνού VR6 Roadster γέμισε πρωτοσέλιδα σε όλον τον κόσμο, οδηγώντας στην έναρξη παραγωγής στα τέλη του 2011. Αμέσως μετά οι Γερμανοί ανακοίνωσαν ένα δεύτερο μοντέλο, το VR6 Classic και σύντομα τρίτωσαν με το Café Racer 33 Ltd, όλα έδειχναν ανοικτό δρόμο για την εταιρεία από το Augsburg.
Ακολούθησε μια μακρόχρονη σιγή ως τον φετινό Σεπτέμβριο όταν η Horex GmbH ανακοίνωσε τη χρεωκοπία της και μπήκε σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές της. Στο μικρό διάστημα που μεσολάβησε υπήρξαν προσπάθειες να βρεθούν χρηματοδότες, κάτι που τελικά δεν κατέστη εφικτό και μόλις χτες στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook έπεσαν οι επίσημοι τίτλοι τέλους:
«Την περασμένη Παρασκευή στις 10 π.μ. ένα σοκ χτύπησε το προσωπικό της Horex. Όλοι οι υπάλληλοι συμπεριλαμβανομένης και σύσσωμης της Διοίκησης απολύθηκαν, απόφαση με ισχύ από την 11η Νοεμβρίου 2014. Το κλείσιμο της γραμμής παραγωγής κινητήρων και μοτοσυκλετών, καθώς και η ασφάλιση όλων των περιουσιακών της στοιχείων ξεκίνησε εκείνη την ημέρα.»
«Με την απομάκρυνση ολόκληρου του προσωπικού η εταιρεία, όπως την έχτισαν οι ιδρυτές της, έπαψε να υφίσταται. Όσοι εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για την εξαγορά της θα πρέπει να προβλέψουν για τη δημιουργία νέων υποδομών και διαδικασιών. Αυτή τη στιγμή κάθε εμπορική διεργασία έχει τελειώσει. Πριν την κίνηση αυτή ήμασταν σίγουροι πως η πλειοψηφία του προσωπικού της Horex θα παρέμενε στην εταιρεία, καθώς υποθέταμε πως η τεχνογνωσία και τα Horex γονίδια στο αίμα τους θα συνιστούσαν ζωτικό κομμάτι της συνέχειας. Δέκα χρόνια σκληρής δουλειάς για να φτιάξουμε τη δεύτερη γερμανική κατασκευάστρια βιομηχανία μοτοσυκλετών έφτασαν τώρα σε ένα σταυροδρόμι με αβέβαιο μέλλον. Σας ευχαριστούμε όλους για τη διαρκή συμπαράσταση. "Η κατασκευή μοτοσυκλετών απαιτεί σκληράδα, είναι μια μορφή τέχνης για μηχανικούς που παραμένουν νέοι στην καρδιά," έλεγε ο Helmut Werner Bönsch της BMS Motorrad το 1960. Πολύ δύσκολα θα βρει κάποιος μια ακριβέστερη περιγραφή του ομαδικού πνεύματος της Horex. Παρόλα αυτά δεν απαιτείται τίποτε περισσότερο από την ελάχιστη υποψία ευκαιρίας για να ξανασηκωθούμε και να οδηγήσουμε τη Horex στην επιτυχία. Ως τότε όμως δε μπορούμε παρά να εκφράσουμε για μιαν ακόμη φορά την ευγνωμοσύνη μας για τον χρόνο που περάσαμε δουλεύοντας μαζί. Στο όνομα όλων των φίλων της Horex σας ευχόμαστε τα καλύτερα για το μέλλον.»
Η διεθνής οικονομική κρίση δεν κάνει εύκολα χάρες σε χειροποίητες κατασκευές των 30.000+ ευρώ, ακόμη κι αν είναι από τη Γερμανία.