Το θρυλικό XR επιστρέφει

Η Honda συνεργάστηκε με την Ιταλική εταιρεία RedMoto και το αποτέλεσμα είναι το ολοκαίνουργιο CRF450XR σε enduro και supermoto έκδοση.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Το μονοκύλινδρο XR της Honda έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα από τους Έλληνες αναβάτες και δεν είναι λίγοι εκείνοι που τα αναζητούν προκριμένου να τα ανακατασκευάσουν για να τα κυκλοφορούν καθημερινά. Η Honda αποφάσισε να επαναφέρει στο προσκήνιο το θρυλικό XR χρησιμοποιώντας μάλιστα ως βάση το ετοιμοπόλεμο enduro CRF450RX, το οποίο εξοπλίστηκε με υψηλής ποιότητας περιφερειακά προκειμένου να μπορεί να κυκλοφορεί κανονικά στο δρόμο.

Πιο συγκεκριμένα, το RX εξοπλίστηκε με μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, καθρέπτες, κόρνα, φώτα, βάση πινακίδας, εξάτμιση της Termignoni και κάπως έτσι δημιουργήθηκε το XR. Για τους λάτρεις του χώματος, υπάρχει διαθέσιμο ένα κιτ που περιλαμβάνει μια πιο διακριτική βάση πινακίδας, LED φλασάκια και καθρέπτες που διπλώνουν.

Οι μηχανικοί της Honda και της RedMoto δούλεψαν πάνω στον κινητήρα των 449 κυβικών, με στόχο να τον κάνουν πιο φιλικό και κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Πιο συγκεκριμένα, αύξησαν τη μάζα του στροφάλου για να αυξηθεί η ροπή, άλλαξαν την καμπύλη ισχύος προκειμένου η δύναμη να αποδίδεται πιο ομαλά και σε μεγαλύτερο εύρος στροφών και τέλος, το κιβώτιο έγινε έξι σχέσεων που είναι πιο κατάλληλο για χρήση σε δημόσιο δρόμο. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι η Honda κατάφερε να αυξήσει τα διαστήματα service στα 30.000 χιλιόμετρα, αν και ο κινητήρας χρειάζεται αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού κάθε 1.000 χιλιόμετρα.

Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο πιρούνι 49 χιλιοστών της Showa και επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας. Την πέδηση έχουν αναλάβει ένας δίσκος 260 χιλιοστών τύπου «μαργαρίτα» με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένας αντίστοιχης σχεδίασης δίσκος 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

Θα υπάρχει σε έκδοση enduro αλλά και supermoto, ενώ αναμένεται να βγει στην αγορά στο άμεσο μέλλον χωρίς όμως να έχουν γίνει ακόμα γνωστές οι τιμές τους.        

  • Λυκουρης Θοδωρης

    Πρωην ιδιοκτητης XR600R του 98 (και μετανιωσα πικρα για το ..πρωην..)ετων 52(εγω οχι το XR ,δηλωνω παρων για το νεο XR για την εκδοση enduro ,χαιρετιζω την κινηση των Ιταλων και με οση σοβαροτητα χαρακτηριζει την ηλικια μου ,δηλωνω πως θα...εκανα απιστευτες τουμπες για να το αποκτησω και να με γυρισει πισω.Στα 25 μου και πιο πριν.!!!!!!!!! Γουαουουουουου !!!!!!!!!! που λενε και οι εφηβοι. Ναι το ΘΕΛΩ.Αν και XR 600 R δεν θα ειναι.---Αυτος ο ηχος,η απλοτητα,το ασπαστο,ο τσαμπουκας ,το περναω ενα χιλιομετρο μακρια και ολοι λενε ...ρε συ ακου ; XR ακλας !!!δεν αναπαραγονται---. Φιλικα Ενας πρωην YAMAHA KILLER Θοδωρης Λυκουρης

      19