Η νέα VMoto Stash είναι η πρώτη, premium ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της VMoto.

Η νέα VMoto Stash είναι η πρώτη, premium ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της VMoto.

VMoto: Υπερδιπλάσια κέρδη για το 2021 με ρεκόρ

Η VMoto είναι η Αυστραλιανή μάρκα, πίσω από τα ηλεκτρικά scooter της Super Soco, αλλά και τις νέες premium ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που ξεκινούν από το Stash, που είδαμε και στην EICMA 2021.

Τα δύο τελευταία έτη, με καταλύτη μεταξύ άλλων τα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση και την ανάγκη για προσωπική κινητικότητα ελέω πανδημίας, έφεραν μια σημαντική ανάπτυξη στην VMoto, όπως θα διαβάσετε και παρακάτω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Κέρδη-ρεκόρ με αύξηση άνω του 100%

Με κατάλληλο δελτίο τύπου, η VMoto ανακοίνωσε ότι σημειώνει κερδοφορία ρεκόρ για το 2021, με τα νούμερα να δείχνουν σε καθαρά κέρδη μετά φόρων, που ανέρχονται μεταξύ 7,5 και 7,8 εκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για μια αύξηση της τάξης του 107% σε σχέση με τις επιδόσεις του 2020, όταν η εταιρεία είχε πετύχει κέρδη μετά φόρων, στα 3,7 εκατομμύρια δολάρια. Παράλληλα, ενθαρρυντικά είναι και τα στοιχεία ρευστότητας που αναφέρει η VMoto, καθώς σημείωσε μηδενικό τραπεζικό χρέος μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2021 και αναφέρει θετικές επιχειρησιακές ροές χρήματος  για το οικονομικό έτος 2021.
 

Πούλησε πάνω από 30.000 ηλεκτρικά δίκυκλα στην Ευρώπη το 2021

Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, η VMoto κατάφερε πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 30.000 κομμάτια, μια σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2020, όταν και πουλήθηκαν 23.547 κομμάτια. Ακόμα, η VMoto αύξησε το δίκτυο διανομής της, καθώς πλέον πουλά στην αγορά λιανικής σε 62 χώρες, ενώ σημειώνει μεγάλη επιτυχία και στην αγορά B2B. Στο επίκεντρο του σχεδιασμού της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια, είναι η premium μοτοσυκλέτα «Stash», αλλά και το Concept F01 που απευθύνεται σε διαχειριστές στόλου.

Αύξησε τα καθαρά κέρδη της κατά 107% σε ένα χρόνο!
-Πούλησε πάνω από 30.000 ηλεκτρικά δίκυκλα στην Ευρώπη μόνο
-Δυνατή ρευστότητα με μηδενικό τραπεζικό χρέος
-Πουλάει ηλεκτρικά δίκυκλα σε 62 χώρες
Είναι τα στοιχεία αυτά ένδειξη ότι η ηλεκτροκίνηση ήρθε για να μείνει;