Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
  • Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
  • Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
  • Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
  • Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
  • Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
  • Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
  • Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
  • Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
  • Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
  • Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
  • Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα
  • Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα

Verge TS Ultra με 204 ηλεκτρικά άλογα

Starmatter: σύστημα ασφαλείας με 6 κάμερες και 2 ραντάρ
204 άλογα και 200 χλμ/ω τελική
Πίσω τροχός φαινομενικά χωρίς κέντρο
Με βάρος 250 κιλών και τιμή που τρομάζει

Starmatter: σύστημα ασφαλείας με 6 κάμερες και 2 ραντάρ

Από το 2018 η ξεχωριστή Verge TS αναπτυσσόταν στο Seinäjoki της Φινλανδίας από μια ομάδα δέκα ανθρώπων. Η Verge Motorcycles είχε παρουσιάσει στο παρελθόν διάφορες εκδοχές των μοντέλων της στην διεθνή έκθεση CES. Έτσι και φέτος στις αρχές του μήνα στο Λας Βέγκας παρουσίασε τη νέα Verge TS Ultra. Στην μοτοσυκλέτα αυτή τοποθετείται ένα σύστημα ασφαλείας ονόματι Starmatter Vision για την λειτουργία του οποίου γίνεται χρήση 6 καμερών περιμετρικά του σώματός της αλλά και δύο ραντάρ στο μπροστινό και πίσω μέρος της. Επιπρόσθετα υπάρχει μια δεύτερη οθόνη (πέρα από τον πίνακα οργάνων) στο τιμόνι που απεικονίζεται κυρίως ό,τι καταγράφει η πίσω κάμερα. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνουν εξαρτήματα και λογισμικό που της επιτρέπουν να ενημερώνεται αυτόματα, μια διαδικασία που ονομάζεται Over-The-Air updates (OTA).

204 άλογα και 200 χλμ/ω τελική

Η έκδοση Ultra της Verge TS έχει την εντυπωσιακή μέγιστη απόδοση 204 ίππων (150kW) με 1200 Nm μέγιστης ροπής νούμερα τα οποία την εκτοξεύουν στα 100 χλμ/ω σε 2,5 μόλις δευτερόλεπτα με την τελική της να φτάνει τα 200 χλμ/ω. Εξίσου γρήγορη είναι και η φόρτισή της η οποία, όπως ισχυρίζεται η εταιρεία, διαρκεί 25 λεπτά με αυτονομία 375 χιλιομέτρων. Με την μπαταρία των 20,2kWh βέβαια το νούμερο αυτό θα λέγαμε πως είναι αρκετά αισιόδοξο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πίσω τροχός φαινομενικά χωρίς κέντρο

Το φουτουριστικό design του πίσω τροχού που θυμίζει Transformers ή ταινίες Sci-fi δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα από όταν εμφανίστηκαν οι πρώτες εικόνες του. Η μπαταρία τοποθετείται σε ένα πλαίσιο αλουμινίου μπροστά στο οποίο βρίσκεται ένα τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι, σε συνδυασμό με 2 δίσκους και ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo και μια monoshock ανάρτηση πίσω από την Wilbers ή την Öhlins. Αντί για χρήση συμβατικού κέντρου φαίνεται πως η ηλεκτρική μετάδοση συνδέεται με το σημείο του πίσω τροχού που είναι πιο κοντά στην μοτοσυκλέτα ενώ για να μπορεί να είναι αρκετά ισχυρή προϋποθέτει ένα συγκεκριμένο πλάτος με αποτέλεσμα το πίσω λάστιχο να έχει διαστάσεις 240/45/17. Για την πέδηση χρησιμοποιείται ένα σύστημα φρένου δακτυλίου ζάντας με διάμετρο 15 ιντσών ενώ το βάρος του χοντρού πίσω τροχού σε συνδυασμό με την μετάδοση φτάνουν τα 50 κιλά (μη αναρτημένη μάζα).

Με βάρος 250 κιλών και τιμή που τρομάζει

Το συνολικό βάρος της Verge TS Ultra φτάνει τα 250 κιλά και σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 1.550 χλστ και του τεράστιου πίσω ελαστικού θα υποθεταμε πως ο χειρισμός της θα είναι αρκετά δύσκολος. Σε αυτόν τον τομέα όμως η απότομη γωνία κάστερ αντισταθμίζει εν μέρει αυτά τα στοιχεία και η TS Ultra αποκτά μια οδηγική συμπεριφορά παρόμοια με εκείνη άλλων μεγάλων naked μοτοσυκλετών. Η τιμή της έκδοσης Ultra στην Γερμανία αγγίζει τα 54.431 ευρώ (πενταριδεκάρες δηλαδή) ενώ υπάρχουν και πιο οικονομικές εκδόσεις όπως η απλή TS με 33.011 ευρώ και η TS Pro με 36.581 ευρώ. Δεν γνωρίζουμε αν θα έρθουν ποτέ στην Ελλάδα αλλά η τεχνολογία που κουβαλάνε είναι άξια θαυμασμού και μας κάνει να αναρωτηθούμε τί μπορεί να θεωρούμε βασικό στοιχείο εξοπλισμού στις μοτοσυκλέτες σε μερικά χρόνια. Το σύστημα μετάδοσης πάντως είναι σίγουρα εντυπωσιακό και αποτελεί ένα στοιχείο που θα τραβούσε τα βλέμματα, όχι μόνο δικυκλιστών αλλά και περαστικών που δεν ασχολούνται με τις μοτοσυκλέτες.