Η έκδοση «525» είναι ήδη διαθέσιμη σε διάφορα μοντέλα της Voge. Ήρθε η σειρά να αναβαθμιστεί και το δημοφιλές μεσαίο της εταιρείας σε μηχανικά και περιφερειακά μέρη και αναμένεται να έρθει μέσα στο έτος και στην Ευρώπη.
DS 525 με τροχούς αλουμίνιου και DS 525 X με ακτινωτούς
Τα adventure DS 525 και DS 525 Xακολουθούν τη φιλοσοφία του προκατόχου, δηλαδή το 500 DS και το 500 DSX. Η κύρια διαφορά του πρόσθετου τύπου Χ είναι και παραμένουν οι τροχοί: ακτινωτοί τροχοί με μπροστινά ελαστικά σε 110/80-19 και πίσω 150/70-17. Το DS θα συνεχίσει να έχει ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 120/70-17 μπροστά και 160/60-17 πίσω.
Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τις Euro 5 προδιαγραφές, ο δικύλινδρος «500» της Voge έχει 471 κ.εκ. και περίπου 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ., με μέγιστη ροπή 44,5 Nm στις 7.000 σ.α.λ. Ως "525" ο κυβισμός αυξάνεται στα 494 κ.εκ, με αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος στους 56 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. Ώστόσο, αυτό θα ήταν αποτρεπτικό σενάριο για τα Α2 διπλώματα, οπότε λογικά η Bosch που αναλαμβάνει την τροφοδοσία και τον ψεκασμό θα το ρυθμίσεί έτσι ώστε να μην ξεπερνάει τους 48 ίππους.
Voge DS 525/X με κορυφαίο εξοπλισμό
Διαθέτει επίσης 2 προγράμματα οδήγησης: Sport για πλήρη ισχύ και Eco για εξοικονόμηση καυσίμου. Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη στον πίνακα οργάνων περιλαμβάνει εκτεταμένες λειτουργίες απεικόνισης, όπως για το ABS και τον έλεγχο ολίσθησης (και τα δύο μπορούν να απενεργοποιηθούν), ένδειξη ταχυτήτων και πίεση ελαστικών. Επίσης συνδέεται μέσω Bluetooth με το smartphone του αναβάτη και μπορεί να προβάλει και το GPS στην οθόνη. Στον εξτρά εξοπλισμό υπάρχουν τα θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, ενώ επίσης κάμερα καταγραφής. Επίσης νέο είναι ο χειροκίνητα ρυθμιζόμενοςανεμοθώρακας με μεταβλητό ύψος. Όπως και στον προκάτοχο, η Nissin προμηθεύει τα δισκόφρενα (2 μπροστά και 1 πίσω), ενώ η Bosch το ABS.
Πιρούνι και αμορτισέρ πλήρως ρυθμιζόμενα και μειωμένο βάρος
Το ατσάλινο πλαίσιο του adventure της Voge παραμένει βασικά αμετάβλητο, αλλά έχει αναβαθμιστεί , με την Kayaba (KYB) να εφοδιάζει το εμπρός ανεστραμμένο πιρούνι και την πίσω ανάρτηση, αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα. Tο DSΧ 500 ήταν 206 κιλά με ρεζερβουάρ 16,5 λίτρων, ενώ το επερχόμενο 525 Χ με μεγαλύτερο ρεζερβουάρ (18 λίτρα) θα είναι 8 κιλά ελαφρύτερο.
Αναβαθμισμένος κινητήρας αλλά κατάλληλος για Α2 δίπλωμα
Διπλά δισκόφρενα εμπρός και Kayaba αναρτήσεις ρυθμιζόμενες
Ελαφρύτερο και με μεγαλύτερο ρεζερβουάρ από το DS 500
Μήπως πρέπει να ανέβει το όριο ιπποδύναμης στα Α2 διπλώματα;