LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα η θέση της Aprilia στο ζήτημα των winglets!

Winglets μετά από δοκιμές!

Επανέρχεται στο ζήτημα των winglets η Aprilia, εκφράζοντας την αντίθεσή της με την κατάργησή τους στα Moto GP και προτείνει την δική της λύση!

 
Λίγο καιρό μετά την οριστική απαγόρευση των winglets στις μοτοσυκλέτες των Moto GP, η Aprilia επαναφέρει την συζήτηση προτείνοντας μια λύση αλλά και εκφράζοντας την αντίθεσή της με την απαγόρευσή τους. 

Η εταιρεία προτείνει το εξής: τα υποψήφια για χρήση winglets να δοκιμάζονται με την ίδια διαδικασία που θα απαιτούταν για να πάρουν έγκριση, αν τοποθετούνταν σε μια μοτοσυκλέτα δρόμου! Ο Romano Albesiano της Aprilia λέει χαρακτηριστικά: «Αν το τεστ αυτό είναι αρκετό για μια μοτοσυκλέτα μέσα στην πόλη, γιατί να μην είναι αρκετά καλό για τα Moto GP;» 

Ο Albesiano μίλησε εκτενώς για το θέμα, δηλώνοντας: «Δεν συμφωνούμε με την κατάργησή τους. Εμείς ψηφίσαμε κατά της κατάργησης. Ναι ΟΚ, τα winglets είχαν το κόστος τους. Αλλά σε γενικές γραμμές, για τον κόσμο της μοτοσυκλέτας, είναι κάτι θετικό. Αναμφισβήτητα βοηθούσε στην σταθερότητα της μοτοσυκλέτας. Πάντα λέμε ότι οι αγώνες βελτιώνουν τα τελικά προϊόντα. Ειδικά στον τομέα της ασφάλειας. Και τα φτερά είναι ένας καλός τρόπος για αυτό.»

Μη διστάζοντας να αναφερθεί και σους αναβάτες που δήλωναν κατά των winglets, ο Albesiano είπε: «Κάποιοι αναβάτες διαμαρτυρήθηκαν για το slipstream. Εγώ αυτό δεν μπορώ να το πιστέψω με τίποτα, διότι ακριβώς πίσω από την μοτοσυκλέτα δεν πέφτεις πάνω στους στροβιλισμούς από τα πτερύγια, βρίσκεσαι καθαρά μέσα στο slipstream.»

«Εμείς είχαμε προτείνει πτερύγια με κλίση προς τα πίσω και με μια κατάλληλη ακτίνα, έτσι ώστε να μην υπάρχουν αιχμηρά άκρα. Έτσι τα πτερύγια δεν θα ήταν πιο επικίνδυνα από οποιοδήποτε κομμάτι του φέρινγκ. Τα winglets βοηθούσαν και στη σταθερότητα, και στο φρενάρισμα...Είναι κρίμα που τα κατάργησαν»

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ