Kove 600 Lancer: Νέα custom πρόταση με V2 578 κ.εκ. και 60 ίππους

Kove 600 Lancer: Νέα custom πρόταση με V2 578 κ.εκ. και 60 ίππους

Έτοιμη για παραγωγή κόντρα σε Rebel και Eliminator
Δικύλινδρος V κινητήρας 578 κ.εκ. με 60 ίππους και τελική 170 χλμ/ώρα
Τροχοί 18 και 16 ιντσών και μεταξόνιο 1.491 mm για σταθερότητα και ευελιξία
Πολυόργανο TFT και σέλα δύο επιπέδων με μεγάλη χειρολαβή

Έτοιμη για παραγωγή κόντρα σε Rebel και Eliminator

Η Kove επεκτείνει τη γκάμα των μοντέλων της με την ταυτόχρονη είσοδό της στην κατηγορία των custom μοτοσυκλετών. Με το μοντέλο Kove 600 Lancer φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί εδραιωμένες προτάσεις όπως η Honda Rebel και η Kawasaki Eliminator, προσφέροντας χαρακτηριστικά που υπόσχονται ότι θα ξεπεράσουν τις προσδοκίες του κοινού. Με βάση τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η Kove επικεντρώνεται σε έναν ισχυρό κινητήρα, εντυπωσιακή σχεδίαση και προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, θέτοντας τη Lancer ως μια από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις της κατηγορίας. Η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας της Kove 600 Lancer δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, ωστόσο οι πληροφορίες προέρχονται από έγγραφα που συνοδεύουν τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου και αναμένουν έγκριση από τις αντίστοιχες υπηρεσίες της Κίνας. Έτσι, φαίνεται πως η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης.
 

Δικύλινδρος V κινητήρας 578 κ.εκ. με 60 ίππους και τελική 170 χλμ/ώρα

Στην καρδιά της Kove 600 Lancer βρίσκεται ένας νέος δικύλινδρος κινητήρας, με διάταξη V και κυβισμό 578 κ.εκ. Ο κινητήρας αποδίδει 60 ίππους, τοποθετώντας τη μοτοσυκλέτα στο άνω άκρο της κατηγορίας της όσον αφορά την ισχύ. Τα πιστόνια έχουν διάμετρο 72 mm και διαδρομή 71 mm, καθιστώντας το σχεδόν «τετράγωνο», γεγονός που μας ωθεί να αναμένουμε αρκετά ικανοποιητικά ποσά ροπής στις χαμηλές και στις μεσαίες στροφές. Η τεχνολογία του κινητήρα περιλαμβάνει σύστημα διπλών εκκεντροφόρων επικεφαλής και φυσικά υγρόψυξη, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων μεταδίδει την ισχύ στον τροχό μέσω οδοντωτού ιμάντα. Η τελική ταχύτητα της Lancer φτάνει τα 170 χλμ./ώρα, ενώ το συνολικό βάρος των 200 κιλών (εικάζουμε στεγνή) επιτρέπει ισορροπημένες επιδόσεις.
 

Τροχοί 18 και 16 ιντσών και μεταξόνιο 1.491 mm για σταθερότητα και ευελιξία

Η 600 Lancer συνδυάζει παραδοσιακή custom αισθητική με σύγχρονες τεχνολογίες. Το ατσάλινο πλαίσιο διπλής δοκού φιλοξενεί τον κινητήρα, ενώ οι τροχοί διαστάσεων 18 και 16 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, εξοπλισμένοι με ελαστικά 120/70 και 160/60, είναι τυπικό μέγεθος για την κατηγορία. Η κλασική της αισθητική συνδυάζεται με πρακτικά χαρακτηριστικά, όπως η χρήση συμβατικού διπλού ψαλιδιού στο πίσω μέρος. Το σύστημα ανάρτησης περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω, χωρίς όμως να δίνονται επιπλέον πληροφορίες για τη διάμετρο των καλαμιών και για τη διαδρομή τους, ενώ το σύστημα πέδησης διαθέτει μονούς δίσκους στον κάθε τροχό με τη μπροστινή δαγκάνα της Taisko τοποθετημένη ακτινικά και τετραπίστονη. Το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1.491 mm και με αυτό η Lancer υπόσχεται να κρατήσει μαι καλή ισορροπία μεταξύ σταθερότητας και ευελιξίας, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
 

Πολυόργανο TFT και σέλα δύο επιπέδων με μεγάλη χειρολαβή

Η προσεκτική επιλογή υλικών και σχεδίασης δείχνει τη δέσμευση της Kove να προσφέρει ένα ποιοτικό μοντέλο που θα κοντράρει στα ίσια τον ανταγωνισμό. Ο πίνακας οργάνων φαίνεται να αποτελείται από ένα στρογγυλό όργανο, το οποίο δεν έχουμε λόγο να πιστέψουμε πως θα πρόκειται για αναλογικό. Πιθανότατα τεχνολογίας TFT, θα πηγαίνει πακέτο με την τοποθέτηση LED φωτιστικών σωμάτων και φλας, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, και με τις δυνατότητες παραμετροποίησης στις οποίες μάς έχει καλομάθει η KOVE θα ενισχύει την εικόνα μιας σύγχρονης μοτοσυκλέτας. Η σέλα ―αρκετά χαμηλή, όπως αρμόζει στην κατηγορία― είναι μεν δύο επιπέδων, χωρίς όμως αυτά να έχουν μεγάλη υψομετρική διαφορά μεταξύ τους. Έτσι, ο συνεπιβάτης θα είναι εύκολο να επιβιβαστεί και να αποβιβαστεί, καθώς και να κρατηθεί στη θέση του χάρη στη μεγάλη χειρολαβή που περικλείει το κάθισμά του.