Αναβαθμισμένη έκδοση ΕVO, με κλασικές Bobber γραμμές V-Twin κινητήρα 296cc ισχύς 30 ίππων με 160χλμ/ώρα τελική Κατανάλωση 3,7λ/100χλμ με 330 χιλιόμετρα αυτονομία Ιδανικό για Α2 κατηγορία στα 5.599 ευρώ
Έχοντας ήδη δοκιμάσει το Bobber 300, μία πιστή στη Bobber σχεδιαστική φιλοσοφία της δεκαετίας του 1960 μοτοσυκλέτα, δοκιμάσαμε την πιο τεχνολογικά προηγμένη έκδοση Evo που έχει βελτιωθεί σε σημεία, εκμοντερνίζοντας το μοντέλο. Νέος LCD πίνακας οργάνων, ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, LED φωτισμός με κομψά σχεδιασμένους προβολείς και ενισχυμένο σύστημα εισαγωγής αέρα.
Οι Bobber μοτοσυκλέτες (αρχικά Bob-Job) γεννήθηκαν από μία τάση των «μηχανόβιων» της Αμερικής του 1930, να κάνουν custom μετατροπές στις μοτοσυκλέτες τους, ώστε να γίνονται ελαφρύτερες. Αφαιρούσαν λοιπόν το πίσω φτερό, περιττά καλύμματα εξαφανίζονταν αφήνοντας τον κινητήρα εκτεθειμένο, ενώ με τα χρόνια άρχισαν να μεταποιούνται και τα πλαίσια τοποθετώντας τον αναβάτη χαμηλότερα και μικραίνοντας το μεταξόνιο. Η Κορεάτικη Hyosung, αναβαθμίζει το Bobber 300 με τον V-Twin κινητήρα 296cc περιεχόμενης γωνίας 60°, με τις αλλαγές να του δίνουν μία πιο μοντέρνα εικόνα, χωρίς όμως να αλλοιώνουν τα στοιχεία που το κάνουν ένα γνήσιο Bobber, όπως το όνομά του δηλώνει και αυτολεξεί.