Κινητήρας - Περιφερειακά
Κινητήρας - Περιφερειακά
Κινητήρας - Περιφερειακά
  • Κινητήρας - Περιφερειακά
  • Κινητήρας - Περιφερειακά
  • Κινητήρας - Περιφερειακά

Κινητήρας - Περιφερειακά

Υπεύθυνος για την κίνηση του Yamaha D`elight είναι ο γνωστός μας τετράχρονος κινητήρας Blue Core 124,66 κυβικών εκατοστών που συμμορφώνεται με τις Euro 5 προδιαγραφές. Αν και δεν φέρνει το σύστημα μεταβλητού χρονισμού VVA, έχει όλες τις τεχνολογίες που μειώνουν την τριβή και την κατανάλωση, με τη μέγιστη ισχύ του να κυμαίνεται στους 8,4 ίππους στις 7.000 στροφές και το 1 kgm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Το γεγονός ότι η μέγιστη ροπή εμφανίζεται σε πιο χαμηλές στροφές σε σχέση με τον ανταγωνισμό έχει θετική επίδραση στην οικονομία καυσίμου που τονίζεται ακόμα περισσότερο από την τροφοδοσία ηλεκτρονικού ψεκασμού και την τεχνολογία Star/Stop, με τη μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας να μην ξεπερνάει τα 2,5 λτ./100 χλμ..



Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 5,78
0 - 80 (δευτερόλεπτα) 18,7
80 - 0 (μέτρα)31,62

 
«Χτισμένο» πάνω σε ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το Yamaha D`elight  125 διαθέτει την απαραίτητη ακαμψία, όντας όμως το ελαφρότερο μοντέλο της κατηγορίας αφού ζυγίζει μόλις 101 κιλά με όλα τα υγρά του. Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 81 χιλιοστών μπροστά και ένα αμορτισέρ με διαδρομή 68 χλστ. πίσω, ενώ ένα μονό υδραυλικό δισκόφρενο εμπρός και ένα μηχανικό ταμπούρο πίσω έχουν αναλάβει το ρόλο του φρεναρίσματος. Για να παραμείνει χαμηλά το βάρος εφοδιάζεται με ζάντες 6 ακτινών ελαφρού κράματος, 12 ιντσών μπροστά και 10 ιντσών πίσω, φορώντας ελαστικά 90/90-12 και 100/90-10 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
 

Σελίδα 1Yamaha D`elight 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά