LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αυτά τα χρώματα του Kenny Roberts είναι απλώς ονειρικά.

Το DT-07 δεν είναι απλά όμορφο, είναι και ικανά εξοπλισμένο.

Η επιλογή του DT φέρνει στο μυαλό ιστορικές εποχές της Yamaha και του χωμάτινου κόσμου.

Ποιο μπροστινό φρένο; Flat Track...

Το πρωτότυπο DT-07 είναι στημένο με την τεχνογνωσία του αγωνιστικού τμήματος της Yamaha USA.

Yamaha DT-07 Concept

Μόλις παρουσιάστηκε στην έκθεση AIMExpo στις ΗΠΑ ένα πανέμορφο concept με το νοσταλγικό όνομα DT-07, βασισμένο στο MT-07 της Yamaha και σχεδιασμένο από την αμερικανική αντιπροσωπεία της εταιρείας.

 
Χτες άνοιξε τις πύλες της η έκθεση American International Motorcycle Expo (AIMExpo) και οι διοργανωτές της θέλουν να τη βάλουν στον παγκόσμιο χάρτη της μοτοσυκλέτας ως διεθνή και σημαντική διοργάνωση. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να συγκεντρώσει κάμποσες ειδήσεις παγκοσμίου ενδιαφέροντος, κάτι που επιτυγχάνεται εύκολα με μερικές πρεμιέρες.
Η πρώτη από αυτές ήταν το ανανεωμένο Honda CBR500R, μια μοτοσυκλέτα που σίγουρα δεν ταράζει τα παγκόσμια ύδατα, αλλά δείχνει πως μια τουλάχιστον μεγάλη κατασκευάστρια κράτησε κάτι για να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού.

Η δεύτερη κίνηση ήρθε με την παρουσίαση του πρωτότυπου DT-07, μιας ftat track εκδοχής του ΜΤ-07 ειδικά κατασκευασμένη για την περίσταση από την αμερικανική αντιπροσωπεία της Yamaha και συγκεκριμένα από το αγωνιστικό της τμήμα σε συνεργασία με την Jeff Palhegyi Design.

Εδώ δεν έχουμε απλώς ένα όμορφο έκθεμα, μα μια μοτοσυκλέτα που στήθηκε ρεαλιστικά για αγώνες flat track. Ο δικύλινδρος κινητήρας έχει κουρδιστεί καταλλήλως από τους ειδικούς της αμερικανικής Yamaha και φορά μια ολόσωμη εξάτμιση της Graves Motorsports. Aλλωστε ήδη μια αγωνιστική βασισμένη στο ΜΤ-07 (το οποίο ονομάζεται FZ-07 στις ΗΠΑ) τρέχει φέτος στο AMA Pro Flat Track με μερικά ελπιδοφόρα αποτελέσματα, δηλαδή η τεχνογνωσία είναι ήδη παρούσα και δοκιμασμένη.

Βαμμένο στο επετειακό Speedblock χρώμα για τα 60 χρόνια της εταιρείας, το DT-07 φορά άλλο πλαίσιο, ειδικό για τους συγκεκριμένους αγώνες, ψαλίδι με ρυθμιζόμενη έδραση και μοχλικό, πιρούνι συμβατικό από τα πρώτης γενιάς R6 με τις κατάλληλες τροποποιήσεις για τη νέα του χρήση, Ohlins αμορτισέρ και αγωνιστικές ζάντες της Propulsion Labs.

Φυσικά δεν έχει και πολύ νόημα να μιλάμε για βλέψεις παραγωγής, ειδικά για χώρες όπως η Ελλάδα όπου το flat track είναι πρακτικά ανύπαρκτο. Αποτελεί ωστόσο μια εξαιρετικά όμορφη μοτοσυκλέτα που ταυτόχρονα είναι ικανή στους αγώνες και καταφέρνει δύο σημαντικά αποτελέσματα: Αφενός προκαλεί δημοσιότητα γύρω από τη Yamaha στη μεγάλη έκθεση των ΗΠΑ, αφετέρου αποδεικνύει πως το ΜΤ-07 είναι μια βάση με μεγάλες δυνατότητες, ακόμη και σε πεδία που ίσως δεν είχαμε καν φανταστεί.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ