Όσο παιχνιδιάρικο και φιλικό φαίνεται το Yamaha ΝEO`s, τόσο ευκολοδήγητο είναι. Απλά ανεβαίνεις στη μαλακή σέλα που θα χωρέσει με άνεση 2 άτομα, γυρνάς το κεντρικό διακόπτη, πατάς το κουμπί «Run», γκάζι και φεύγεις.
Μάλιστα η γραμμικότητα της επιτάχυνσης είναι τόσο ομαλή που νιώθεις ότι το μόνο που χρειάζεσαι για να οδηγήσεις το scooter είναι να μπορείς να κρατήσεις λίγο ισορροπία. Δεν υπάρχουν ξεσπάσματα από τον ηλεκτροκινητήρα. Η δύναμη έρχεται ομαλά, αλλά όχι ράθυμα, όπως συμβαίνει με άλλα ηλεκτρικά scooter της κατηγορίας. Η επιλογή του STD mode ενδείκνυται για τις περισσότερες ώρες της ημέρας, μιας και η τελική των 45 χλμ/ώρα επιτρέπει στον αναβάτη να κινηθεί αξιοπρεπώς και με ασφάλεια αποκλειστικά στο δεξί μέρος του οδοστρώματος, ενώ σε δρόμους με πυκνή ροή ή κίνηση, αλλά και στα στενά της πόλης δεν θα νιώσει ότι υστερεί πουθενά. Η υψηλή ροπή του φαίνεται στις ανηφόρες, όπου το scooter θα ανεβεί με ευκολία σε δρόμο με αρκετή κλίση, χωρίς να μειωθεί δραματικά η ταχύτητά του, αλλά και με δεύτερο άτομο στη σέλα.
Η ποιότητα κύλισης του «βάζει κάτω» αρκετά μεγαλύτερα μοντέλα και είναι αντάξια των προσδοκιών που δημιουργεί το λογότυπο της Yamaha στα πλαστικά του. Οι αναρτήσεις σε συνδυασμό με τη μαλακή σέλα θα απορροφήσουν ως ένα βαθμό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, αλλά έχουν κάπως σφιχτή αίσθηση, κάτι που γίνεται αντιληπτό μόνο σε συνεχόμενες, εγκάρσιες ανωμαλίες. Το ECO mode αξίζει να το ενεργοποιήσεις αν θέλεις να ανακαλύψεις την μέγιστη αυτονομία της μπαταρίας, ενώ σε περίπτωση που το ρεύμα αρχίζει να τελειώνει, ανοίγει το λαμπάκι με τη χελώνα στο πίνακα οργάνων και ουσιαστικά το scooter μειώνει αυτόματα την απόδοση. Οι δυο μπαταρίες του μοντέλου της δοκιμής είναι συνδεδεμένες σε σειρά, οπότε μόλις τελειώσει η μια, αυτόματα το scooter τραβά ρεύμα από την άλλη. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το ιαπωνικό μοντέλο δεν είναι τελείως αθόρυβο, αφού ο ηλεκτροκινητήρας βγάζει ένα ιδιαίτερο σφύριγμα που θα προειδοποιήσει τους πεζούς ότι κάτι μηχανοκίνητο πλησιάζει. Παρά το ταμπούρο στον πίσω τροχό, το ΝEO`s φρενάρει αξιοπρεπέστατα και με ασφάλεια, ακόμα κι από την τελική του ταχύτητα, με την σπογγώδη αίσθηση της μανέτας να συνηθίζεται από τα πρώτα μέτρα. Τέλος, η αρκετά ομοιόμορφη κατανάλωση του ρεύματος είναι ένα θετικό στοιχείο, που επιτρέπει στον αναβάτη να υπολογίζει με ακρίβεια τα χιλιόμετρα που του έχουν απομείνει πριν χρειαστεί να το φορτίσει.