LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων σε scooter 155 κυβικών; Απίστευτο ακούγεται.

Offset κύλινδρος. Κάτι μας θυμίζει αυτό.

Δύο δίσκοι και ABS τόσο για τον εμπρός, όσο και για τον πίσω τροχό.

Το NMAX απέναντι στον αντίπαλο, το PCX της Honda. Δυο εξελιγμένα τεχνολογικά, υπέρ-οικονομικά σε κατανάλωση καυσίμου scooter.

Yamaha NMAX. Για την Ινδονησία

Ένα ενδιαφέρον scooter παρουσίασε στην Ινδονησία η Yamaha. Το NMAX στοχεύει στο Honda PCX 150, διαθέτοντας υγρόψυκτο, ψεκαστό κινητήρα 155 κ.εκ., με τεχνολογία Blue Core και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων!

 
Το NMAX απευθύνεται αποκλειστικά στην αγορά της Ινδονησίας, οπότε μην περιμένετε να το δείτε στην Ευρώπη ή Ελλάδα -τουλάχιστον όχι άμεσα. Παρόλα αυτά, διαθέτει πρωτοπωριακή τεχνολογία που δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει.
Μπορεί το NMAX να μη διαθέτει Idle-Stop, όπως το αντιπαλο δέος PCX, όμως εισάγει το μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (Variable Valve Actuation) στην κατηγορία! Έχοντας συνηθίσει το VVA σε μεγάλες μοτοσικλέτες, μας κάνει μεγάλη εντύπωση που η Yamaha αποφάσισε να το τοποθετήσει σε ένα τόσο μικρό δίκυκλο. Συνήθως ο μεταβλητός χρονισμός χρησιμοποιείται για να συνδυαστούν ροπάτη διβάλβιδη λειτουργία στις χαμηλές στροφές, και υψηλή ιπποδύναμη από την τετραβάλβιδη λειτουργία στις ψηλές.

Παράλληλα, το NMAX διαθέτει offset τοποθετημένο κύλινδρο, όπως και το PCX, κύλινδρο που διαθέτει επίστρωση DiASil. Κι όπως και το PCX, έτσι και το NMAX έχει το ψυγείο τοποθετημένο στο πλάι του κινητήρα. Η Yamaha ανακοινώνει 15 hp / 8.000 σαλ. και 1.5 Kgm ροπής στις 6.000 σαλ. Το NMAX ζυγίζει 127 κιλά και έχει ρεζερβουάρ 6,6 λίτρων. Στην πέδηση βρίσκουμε ένα δίσκο μπροστά κι ένα πίσω, ενώ διαθέτει στάνταρ ABS. 

Επαναλαμβάνουμε, πως για την ώρα το ΝΜΑΧ βρίσκει το δρόμο του μόνο για την αγορά της Ινδονησίας. 

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ