Ένα Serow 250 φορτωμένο με "περιπετειώδη" εξοπλισμό έκανε την εμφάνιση του στους καταλόγους της Yamaha στην Ιαπωνία, ως μια "light" και οικονομική απ΄ όλες τις απόψεις, adventure μοτοσικλέτα.
To "αγριοκάτσικο" της Yamaha, το οποίο είχαμε γνωρίσει στην έκδοση των 225 κ.εκ. στην Ελλάδα, αποτέλεσε την εισαγωγική μοτοσικλέτα πολλών αναβατών, μυώντας τους στην οδήγηση εκτός δρόμου και όχι μόνο. Ελαφρύ, οικονομικό και αξιόπιστο ήταν ένα μοντέλο για χρήση όλη την εβδομάδα, εκτελώντας commuter καθήκοντα τις καθημερινές και διασκεδάζοντας τους ιδιοκτήτες του τα Σαββατοκύριακα στο χώμα, με τις εξερευνητικές του δυνατότητες.
Αυτές τις δυνατότητες φαίνεται πως θέλησε να επεκτείνει η Yamaha, προσθέτοντας εξοπλισμό που προσφέρει την βάση για πιο μακρινές εξορμήσεις. Αρχίζοντας από το πίσω μέρος, εντύπωση προκαλεί η τεράστια σχάρα που είναι έτοιμη να δεχθεί πολύ φορτίο, ενώ κρίνοντας και από τις χειρολαβές της, μάλλον μπορεί να πάρει και εύκολα πλαϊνές βαλίτσες.
Μπροστά, το Serow 250 Touring έχει μια… υπερκατασκευή στο φανάρι του, η οποία πέραν της στήριξης της ζελατίνας, ντουμπλάρει και ως χειρολαβή για να μπορεί κανείς να τραβήξει την μοτοσικλέτα εύκολα αν αυτή κολλήσει σε λάσπες ή δύσκολα σημεία. Το ταξιδιωτικό πακέτο συμπληρώνουν οι μεγάλες χούφτες, που εκτός της προστασίας από κλαδιά και πέτρες, θα κρατήσουν και τα χέρια του αναβάτη ζεστά.
Πέραν τούτων, το Serow 250 Touring δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, όντας ένα συμβατικό ψηλόφτερο μοντέλο, από αυτά που παλιά ονομάζαμε "ψευδοεντούρο". Ο αερόψυκτος κινητήρας του αποδίδει 18 ίππους στις 7.500, ισχύς που μπορεί να μην ακούγεται εκ πρώτης ικανή για τον γύρο του κόσμου αλλά αν αναλογιστεί κανείς ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν διασχίσει Ηπείρους με παπιά, με ποδήλατα ή με τα πόδια, μια χαρά είναι!
Η μοτοσικλέτα θα διατεθεί προς το παρόν αποκλειστικά και μόνο στην Ιαπωνική αγορά, χωρίς να υπάρχουν πληροφορίες για την εξαγωγή της σε άλλες χώρες.