Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το πλαίσιο τύπου Deltabox έχει τις ρίζες του στη δεκαετία του `80, με τη Yamaha να το χρησιμοποιεί στις αγωνιστικές της μοτοσυκλέτες αρχικά, ενώ αργότερα έγινε συνώνυμο των σπορ κατασκευών. Σήμερα, το βλέπουμε σε αρκετά μοντέλα του Ιαπωνικού εργοστασίου και το XSR900 GP είναι ένα από αυτά. Μάλιστα έχει βελτιστοποιηθεί με γνώμονα την αυξημένη σταθερότητα στις στροφές και την καλύτερη πληροφόρηση από το μπροστινό σύστημα, ενισχύοντας έτσι τις σπορ διαθέσεις του μοντέλου. Συνεργάζεται με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός και πίσω, που φέρουν την υπογραφή της KYB και συμβάλουν στο αρμονικό «πάντρεμα» του κλασσικού με το σύγχρονο. Στον τομέα των φρένων έχουμε δυο δίσκους 298 χιλ. εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και τρόμπα της Brembo, δίσκο 245 χιλ. πίσω με δαγκάνα της Nissin και Cornening ABS. Οι αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών είναι κατασκευασμένες με την τεχνολογία Spin Forging, δηλαδή το στεφάνι ζεσταίνεται και παίρνει σχήμα την ώρα που ο τροχός περιστρέφεται. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το μικρότερο βάρος και τη μεγαλύτερη αντοχή στις κρούσεις και τα φορτία. Ντύνονται με τα τελευταίας γενιάς Battlax Hupersport S23 της Bridgestone σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του XSR900 GP ανακοινώνεται στα 200 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Yamaha XSR900 GP - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά