Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Τα κλιπ-ον ήταν μονόδρομος για την GP και φέρνουν τα χέρια 10 εκατοστά χαμηλότερα σε σχέση με του XSR900, ενώ η σέλα είναι 25 χιλ. ψηλότερα από το έδαφος (835 χιλ.) αντισταθμίζοντας έτσι τα επίσης ψηλότερα και πιο πίσω τοποθετημένα μαρσπιέ, τα οποία μάλιστα ρυθμίζονται σε 2 θέσεις ως προς το ύψος. Τα αποτέλεσμα είναι μια σκυφτή θέση οδήγησης, που μπορεί να μην είναι τόσο επιθετική όσο του R7 που είχαμε οδηγήσει πριν μερικούς μήνες, αλλά φορτίζει αρκετά τους καρπούς και κάνει τα διαλείμματα απαραίτητα στις μεγάλες βόλτες. Η σέλα από την άλλη, μπορεί να φαίνεται μίνιμαλ και με λίγο αφρώδες, όμως προσφέρει άνεση και δεν θα κάνει εύκολα τα μαλακά σου μόρια να διαμαρτυρηθούν. Η XSR900 GP δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς δεύτερου ατόμου, αν και δύσκολα θα αποφασίσει κάποιος να αφαιρέσει το πανέμορφο κάλυμμα της ουράς που κρύβει τη σέλα του συνεπιβάτη και έχει μαξιλαράκι στήριξης για τον οδηγό. Ο συνεπιβάτης κάθεται αρκετά πιο ψηλά χωρίς να έχει να πιαστεί από κάπου πέρα από έναν ιμάντα ανάμεσα στα πόδια του, ενώ τα μαρσπιέ του είναι αναδιπλούμενα για να μη χαλάνε την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, όταν δεν χρησιμοποιούνται.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η 5 ιντσών TFT οθόνη που προέρχεται από την τελευταία γενιά του MT-09, αντί για την 3,5 ιντσών TFT με την οποία εφοδιάζεται το XSR900. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων interfaces, αλλά αυτό με το στρογγυλό στροφόμετρο στο κέντρο, που παραπέμπει σε αναλογικό και το μικρό ταχύμετρο δεξιά του με την ρετρό γραμματοσειρά, είναι κατά την άποψή μας το πιο ταιριαστό. Στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχουν τρεις θέσεις στις οποίες μπορείς να επιλέξεις ποιες πληροφορίες θα απεικονίζονται, ανάμεσα σε θερμοκρασία ψυκτικού, δείκτη βενζίνης, αυτονομία, στιγμιαία κατανάλωση, μέση κατανάλωση, θερμοκρασία περιβάλλοντος, δυο μερικούς χιλιομετρητές και οδόμετρο. Υπάρχει η δυνατότητα πλοήγησης και turn-by-turn navigation μέσω εφαρμογής της Garmin, ενώ μπορείς να συνδέσεις το κινητό σου τηλέφωνο, να καταγράψεις διαδρομές και να έχεις πρόσβαση σε διάφορα ενδιαφέροντα δεδομένα μέσω του γνωστού app MyRide της Yamaha.
 

Σελίδα 1Yamaha XSR900 GP - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά