Η εμφάνιση είναι χωρίς αμφιβολία το ισχυρότερο χαρτί του XSR900 GP και ο βασικότερος ίσως λόγος που θα το επιλέξει κάποιος. Το να περάσουν οι ιδέες των σχεδιαστών από το χαρτί στην γραμμή παραγωγής, μάλλον δεν θα ήταν απλή υπόθεση αλλά η Yamaha τα κατάφερε. Το φέρινγκ, οι γραμμές του ρεζερβουάρ και η ουρά θυμίζουν έντονα τη YZR500 που έγραψε ιστορία τη δεκαετία του `80 στα χέρια των Kenny Roberts, Eddie Lawson και Wayne Rainey, ενώ τη γνήσια αγωνιστική αύρα συμπληρώνει ο χρωματισμός Legend Red με το κόκκινο και το λευκό να συνδυάζεται με κίτρινα number plates και κόκκινες ζάντες. Όσοι θέλουν πιο «ήπια» εμφάνιση μπορούν να επιλέξουν το Power Grey σε αποχρώσεις μαύρο και γκρι με μαύρες ζάντες. Πολύ καλή δουλειά έχει γίνει στο να «κρυφτούν» όσο γίνεται τα LED φωτιστικά σώμα, αφού στο εμπρός μέρος έχουμε μικρών διαστάσεων προβολέα και ένα διακριτικό φωτάκι θέσεως πιο ψηλά, ενώ το πίσω φωτιστικό είναι πολύ λεπτό και χωμένο στην ουρά με τέτοιον τρόπο που αν δεν είναι αναμμένο, δύσκολα το διακρίνει κανείς. Το φέρινγ είναι μισό και στις άκρες του έχει εκτροπείς που βελτιώνουν την αεροδυναμική και λειτουργούν σαν χούφτες, απομακρύνοντας τον αέρα από τα χέρια. Για όσους θέλουν ακόμα πιο γνήσια, αγωνιστική εμφάνιση, υπάρχει και καρίνα στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, η οποία ανεβαίνει ψηλά και ενώνεται με το υπόλοιπο φέρινκγ. Η μοτοσυκλέτα της δοκιμής ήταν εξοπλισμένη με φιμέ ζελατίνα και την μαζεμένων διαστάσεων, αλουμινένια βάση πινακίδας από τον κατάλογο των έξτρα.
Προσοχή στην λεπτομέρεια δεν έχει δοθεί μόνο σε ότι αφορά στην εμφάνιση της XSR900 GP, αλλά και στην ποιότητα κατασκευής, αφού βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Τόσο η ξεχωριστή βαφή, όσο η συναρμογή και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, συνθέτουν ένα premium σύνολο που θα ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς αναβάτες. Φυσικά για τριγμούς ούτε λόγος, ακόμα και στους γεμάτους κακοτεχνίες δρόμους της πόλης που σίγουρα δεν είναι το πεδίο χρήσης της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας.