Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Είναι απόλυτα φυσιολογικό να αφιερώσεις λίγο χρόνο για να θαυμάσεις και να ανακαλύψεις όλες τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες που κάνουν το XSR900 GP μοναδικό. Είναι μέρος του παιχνιδιού και αυξάνει την προσμονή να βρεθείς στη σέλα του. Μόλις το κάνεις συνειδητοποιείς ότι η θέση οδήγησης είναι πιο «πολεμική» από ότι περίμενες και αν είσαι κάτω του 1,70 θα χρειαστεί να σκύψεις αρκετά για να φτάσεις τα κλιπ-ον. Οι μεταλλικές αντηρίδες και οι κόπιτσες, που στηρίζουν το άνω μέρος του φερινγκ από την εσωτερική μεριά, σε γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω, όμως γυρνώντας το κλειδί, η τελευταίας γενιάς, έγχρωμη οθόνη σε επαναφέρει στο σήμερα. Ξυπνάς τον τρικύλινδρο, κουμπώνεις την 1η σχέση στο θετικό κιβώτιο και αφήνοντας απαλά τον συμπλέκτη οι στροφές ανεβαίνουν αυτόματα για να σε βοηθήσουν στο αρχικό ξεκίνημα και να κάνουν δύσκολο το ενδεχόμενο ξαφνικού σβησίματος. Τραβάει τα βλέμματα σαν μαγνήτης στο πέρασμά της και στα φανάρια οι ερωτήσεις πέφτουν βροχή, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που θα πιστέψουν ότι πρόκειται για κάποια παλιά μοτοσυκλέτα σε πολύ καλή κατάσταση. Με το που συναντήσεις τα πρώτα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, το μικρό κόψιμο του τιμονιού και οι καθρέπτες που στηρίζονται στα αντίβαρα αυξάνοντας το συνολικό πλάτος, κάνουν τις όποιες βλέψεις σου για commuting να πάνε περίπατο. Όμως οι άνθρωποι της Yamaha δεν είχαν κατά νου ένα καθημερινό όχημα όταν σχεδίαζαν το GP, αλλά μια μηχανή του χρόνου που ταξιδεύει το μυαλό στο παρελθόν και προσφέρει στο σώμα γενναίες δόσεις οδηγικής απόλαυσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Βγαίνοντας από τα τείχη της πόλης και ταξιδεύοντας στην εθνική, εκτιμάς ιδιαίτερα την ύπαρξη του Cruise Control που σου επιτρέπει να χαλαρώσεις τον δεξί σου καρπό και να καταβροχθίσεις αβίαστα τα βαρετά χιλιόμετρα του αυτοκινητόδρομου, ενώ αν σκύψεις λίγο πάνω από το ρεζερβουάρ έχεις αρκετά καλή κάλυψη από τον αέρα. Στο επαρχιακό δίκτυο ο κινητήρας ξεδιπλώνει τις αρετές του και σου θυμίζει γιατί έχει τόσους φανατικούς θαυμαστές. Η απόκριση είναι άμεση στο Sport mode όχι όμως σε βαθμό που να γίνεται ενοχλητική, όπως συνέβαινε σε παλιότερες εκδοχές του συγκεκριμένου κινητήρα και σου επιτρέπει να έχεις ανά πάσα στιγμή τον απόλυτο έλεγχο, με τον ψεκασμό να εκτελεί τις εντολές σου με χειρουργική ακρίβεια. Έχει μπόλικα αποθέματα ροπής και είναι ελαστικός οπότε μπορείς άνετα να κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω, αφού επιταχύνει δυνατά ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση, ακόμα και από τις 3.500 – 4.000 σ.α.λ. Η παρέμβαση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων γίνεται διακριτικά μόνο όταν είναι απαραίτητο και το εύκολο μενού σου δίνει τη δυνατότητα να τα προσαρμόσεις στα δεδομένα της διαδρομής. Θα θέλαμε λίγο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, καθώς οι στάσεις για ανεφοδιασμό είναι αναγκαίες κάθε 200 χιλιόμετρα περίπου, αλλά μικρό το κακό, αφού έτσι κι αλλιώς η σκυφτή θέση οδήγησης θα κάνει το σώμα σου να αναζητά λίγη ξεκούραση μετά τις 2 ώρες.

Το αρχικό set up των αναρτήσεων ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς με το πιρούνι να είναι λίγο πιο σκληρό σε σχέση με το αμορτισέρ προκειμένου να διαχειριστεί καλύτερα το περισσότερο βάρος που πέφτει στο εμπρός μέρος, λόγω της θέσης οδήγησης. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο με το σύνολο να παραμένει ακλόνητο και να εμπνέει εμπιστοσύνη στρίβοντας με πολλά χιλιόμετρα, ενώ ταυτόχρονα είναι ευέλικτο και αλλάζει εύκολα κατεύθυνση. Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησαν και τα φρένα με το μπροστινό να έχει δυνατό αρχικό δάγκωμα, προοδευτικότητα, δύναμη και ωραία αίσθηση. Σε γενικές γραμμές έχουμε να κάνουμε με ένα ιδιαίτερα φιλικό και ευκολοδήγητο σύνολο που μπορεί με άνεση να διαχειριστεί ακόμα και τις πιο τεχνικές διαδρομές, ενώ δε θα δυσανασχετήσει σε κακής ποιότητας οδόστρωμα. 
 

Σελίδα 1Yamaha XSR900 GP - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά