Η πιο ψηλή σέλα του συγκριτικού ανήκει στο Symphony ST. Ωστόσο η σέλα δεν υστερεί στην προσφερόμενη άνεση, για αναβάτη και συνεπιβάτη.

«Πολυθρονάτη» και γενναιόδωρη σε διαστάσεις είναι η σέλα που ανήκει στο Burgman 200, κάτι σαφώς αναμενόμενο λόγω του GT στυλ του μοντέλου.

Η σέλα του Agility 16+ είναι πολύ άνετη παρά το μαλακό της γέμισμα. Αναβάτης και συνεπιβάτης θα αισθανθούν μια χαρά πάνω της για πολλή ώρα.

Εμφάνιση-ποιότητα: Σπορ το Agility, πιο «σοβαρό» το Burgman, στη μέση το Symphony

Αν τοποθετούσαμε τα 3 scooters του συγκριτικού σε μία «κλίμακα σχεδίασης», ανάλογα με την ταυτότητα τους, το Agility της KYMCO θα ήταν με βεβαιότητα στο σπορ άκρο. Εμφανώς το πιο αθλητικό και νεανικό από τα 3, το Agility ξεχωρίζει για το γωνιώδες παρουσιαστικό του και τις πολλές αιχμηρές λεπτομέρειες, σε σημεία όπως τα φανάρια, οι αεραγωγοί και η ουρά. Το Symphony ST τοποθετείται στο μέσον της κλίμακας. Η σύγχρονη εμφάνισή του είναι πιο συγκρατημένη, δίνοντας μια εντύπωση «ρευστών» και όχι «αιχμηρών» γραμμών. Το καλό με το Symphony ST είναι ότι οι χρωματισμοί που είναι διαθέσιμοι περιλαμβάνουν τόσο έντονα όσο και...σοβαρά χρώματα, ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη. Το πιο ήπιο στην εμφάνισή του είναι το Suzuki Burgman. Αν και η σχεδίασή του δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας, το παρουσιαστικό του δεν περνά αδιάφορο και θα το προσέξουν όσοι αναβάτες επιθυμούν ένα scooter χωρίς κραυγαλέα εμφάνιση και με μια πιο σοβαρή εικόνα. Στον τομέα της ποιότητας κατασκευής τα 3 scooters κυμαίνονται σε πολύ υψηλά επίπεδα: άριστες συναρμογές, πολύ καλές βαφές, για τριγμούς… ούτε λόγος! Ίσως το πιο απαιτητικό μάτι να εντοπίσει μια ελαφρά υπεροχή του Burgman, σε αυτό τον τομέα, όμως ούτε το Agility ούτε το Symphony δίνουν λαβή για παράπονα.