Πολύ μοντέρνο το όργανο του Symphony ST, με ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό: Μπορείτε να το αλλάξετε από ταχύμετρο σε στροφόμετρο και αντίστροφα!

Τα όργανα του Burgman 200 θυμίζουν…αυτοκίνητο σε διάταξη. Είναι ευανάγνωστα και τους λείπει μόνο η ένδειξη θερμοκρασίας.

Τα απολύτως απαραίτητα, για τον σπαρτιατικό πίνακα οργάνων του Agility: Ταχύμετρο, ένδειξη καυσίμου και μια μικρή ψηφιακή οθόνη για τους χιλιομετρητές.

Πλαίσιο-αναρτήσεις- φρένα: Στα κλασικά και...αγαπημένα

Πρακτικά τα 3 scooters δεν παρουσιάζουν διαφορές στο πλαίσιο, αφού όλα χτίζονται πάνω σε ατσάλινες σωληνωτές κατασκευές. Κοινός ο προσανατολισμός τους και στα περιφερειακά, με συμβατικά εμπρός πιρούνια και διπλά αμορτισέρ, για όλα τα μοντέλα. Οι διαφορές παρατηρούνται στο σύστημα πέδησης, όπου τα Symphony και Agility εξοπλίζονται με εμπρός δίσκο στα 260 χιλιοστά και δαγκάνες δύο και ενός εμβόλων αντίστοιχα. Το Burgman στο εμπρός φρένο διαθέτει δίσκο 240 χιλιοστών και διπίστονη δαγκάνα, ενώ για τα πίσω φρένα οι λύσεις είναι κοινές: Ένας δίσκος και μία δαγκάνα ενός εμβόλου. ABS διαθέτουν τα Burgman και Symphony ST, με το σύστημα του πρώτου να ελέγχει και τα δύο φρένα, ενώ αυτό του δεύτερου να επιδρά μόνο στο εμπρός.