Πολύ καλή ισορροπία απόδοσης εντός και εκτός πόλης πετυχαίνει το μοτέρ του SYM, γράφοντας και την μικρότερη κατανάλωση του αφιερώματος.

Ο κινητήρας του μοντέλου της KYMCO υστερεί κάπως στον αυτοκινητόδρομο, αλλά όσο παραμένει εντός πόλης είναι… σπίρτο!

Κινητήρες: Στα χαρτιά διαφορές, στην πράξη ισοπαλία!

Οι 3 κινητήρες των μοντέλων είναι κοντά μεταξύ τους στην απόδοση και στην κατανάλωση, κάτι που το περιμένεις όταν μιλάς για παρόμοιο κυβισμό. Ο κινητήρας του Burgman 200 είναι ο μόνος υγρόψυκτος, γεγονός που του επιτρέπει να είναι και ο ισχυρότερος στα χαρτιά, με 18 ίππους και 1,73 kgm ροπής. Στην κατανάλωση, η μονάδα της Suzuki «πίνει» περί τα 3,4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ, μια τιμή απολύτως λογική, ενώ στο δρόμο η απόδοση της ισχύος γίνεται γραμμικά και με έμφαση στις μεγαλύτερες ταχύτητες. Το KYMCO Agility 16+ φέρει έναν αερόψυκτο κινητήρα που αποδίδει 11,2 ίππους και είναι ρυθμισμένος με περισσότερο αστικό προσανατολισμό. Έχοντας «θυσιάσει» κάτι από την απόδοση στα ψηλά, το μοτέρ της KYMCO αποδεικνύεται άμεσο και σπιρτόζικο στην εντός πόλης κίνηση, όπου ένα «χούφτωμα» στο γκάζι από χαμηλά μπορεί να χρειαστεί ανά πάσα στιγμή. Για το Agility μετρήσαμε μέση κατανάλωση στα 3,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, η οποία όμως μπορεί να πέσει αν αποφύγετε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, που θα αναγκάσουν το scooter να δουλέψει στα ψηλά του. Τέλος, ο κινητήρας του Symphony ST είναι γνωστός στην γκάμα της SYM, που για το 2017 δέχθηκε συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro 4. Το αερόψυκτο μοτέρ εξακολουθεί να αποδίδει 12 ίππους και 1,2 kgm ροπής, με το «κατέβασμα» της δύναμης στο δρόμο να γίνεται με τρόπο μάλλον γραμμικό. Παρόλα αυτά, η μονάδα δεν αποδυναμώνει στις ψηλότερες ταχύτητες και θα ωθήσει το Symphony άνετα και στα 110 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ ζητά μόλις 3,2 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ.