Οι σχεδιαστικές / κοσμητικές αλλαγές στο Integra δεν είναι μεγάλης έκτασης, είναι αρκετές όμως ώστε να προσδώσουν έναν αέρα «φρεσκάδας» στο μοντέλο. Ο προβολέας όσο και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι πλέον LED, έχει τοποθετηθεί ένα νέο πεντάγωνο τελικό το οποίο παράγει πιο μπάσο ήχο (είναι και πιο ελαφρύ κατά μισό κιλό), ενώ οι πλατφόρμες της ποδιάς φέρουν νέο λαστιχένιο ταπέτο, συνδυασμένο με inox «φιλέτα».
Νέος είναι και ο έγχρωμος, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, που μπορεί να «customαριστεί» από τον αναβάτη, επιλέγοντας να αλλάζει χρώματα ανάλογα των στροφών του κινητήρα, της επιλεγμένης ταχύτητας ή του riding mode στο DCT.
Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα συγκριτικά με τα μοντέλα του ανταγωνισμού και πως θα μπορούσε να είναι αλλιώς βέβαια, αφού το Integra κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, αποτελώντας ένα «global» μοντέλο.
Αυτό σημαίνει ότι διατίθεται μόνο μια κατασκευαστική version του Ιntegra για όλες τις αγορές του κόσμου… οι παρατηρητικοί θα έχετε ήδη εντοπίσει στις φωτογραφίες τα στρογγυλά ανακλαστικά στις μπότες του πιρουνιού, που απαιτούνται επί παραδείγματι στην αγορά των Η.Π.Α. αλλά όχι στην Ευρώπη.