Το ατσάλινο ανοικτό σωληνωτό πλαίσιο δεν έχει τροποποιηθεί, ωστόσο στις αναρτήσεις και στα φρένα, έχουμε αλλαγές.
Ξεκινώντας από το πιρούνι, αυτό φέρει πλέον την τεχνολογία της Showa: «Showa Dual Bending Valves». Πρόκειται για ένα απλό και ελαφρύ σύστημα, που προσφέρει ευθέως ανάλογες στην ταχύτητα συμπίεσης και εκτόνωσης της ανάρτησης αποσβέσεις, παρουσιάζοντας έτσι μια ομοιομορφία στην απόδοση.
Το λάδι στα καλάμια του πιρουνιού, οδηγείται σε μεταλλικούς δακτύλιους οι οποίοι κάμπτονται αναλόγως της πίεσης που δέχονται, κάτι που σημαίνει ότι αντίθετα με τα συμβατικά πιρούνια όπου τα χαρακτηριστικά τους παραμένουν αμετάβλητα, το «SDBV» προσαρμόζει τις αποσβέσεις του αναλόγως των δυνάμεων που του ασκούνται.
Σύμφωνα με την Showa, η απόδοση είναι αντίστοιχη με αυτή ενός cartridge πιρουνιού αλλά το SDBV σύστημα είναι ελαφρύτερο, πιο απλό και πιο φθηνό στην παραγωγή.
Σε ότι αφορά στα φρένα, έχει τοποθετηθεί νέα διπίστονη δαγκάνα της Nissin στον μπροστινό, μόνο δίσκο των 320 χλστ., ενώ πίσω τα πράγματα παραμένουν ως είχαν, με το δισκόφρενο των 240 χλστ. να συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα. Το δε δικάναλο ABS είναι standard.