Η διαδικασία εκκίνησης του Integra είναι η κλασική που συναντάμε σε όλα τα δίτροχα με μίζα, από εκεί και έπειτα όμως, υπάρχουν διαφορές. Ο οδηγός πρέπει να πατήσει τον επιλογέα με την ένδειξη «D» (εκ του Drive), ώστε να εμπλακεί το DCT και μετά απλά ανοίγει το γκάζι όπως θα έκανε και σε ένα scooter, χωρίς να ασχολείται με αλλαγές ταχυτήτων.
Ο ισχυρισμός της Honda για μείωση του χρόνου της σύμπλεξης από νεκρά ισχύει, όπως ισχύει και το ότι έχουν ομαλοποιηθεί οι εναλλαγές σχέσεων, με το DCT να λειτουργεί με «βελούδινο» τρόπο.
Αυτό που χρήζει περεταίρω βελτίωσης όμως είναι η απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, όταν το DCT έχει επιλέξει πρώτη ταχύτητα και κινείται κανείς με χαμηλές ταχύτητες. Συγκεκριμένα, η «σύμπλεξη» στο άνοιγμα του γκαζιού είναι απότομη. Αυτό το γεγονός αποδεικνύεται ενοχλητικό μόνο στην περίπτωση που κάνει κάποιος ασκήσεις ακριβείας και ισορροπίας ανάμεσα στα ακινητοποιημένα από την κίνηση αυτοκίνητα.
Δεδομένου όμως ότι η πόλη και οι συγκεκριμένες συνθήκες είναι κάτι που θα κληθεί αντιμετωπίσει το Integra πολύ συχνά, θα χρειαστεί να υπάρξει μια προσαρμογή και εξοικείωση του αναβάτη με αυτό.
Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το DCT λειτουργεί άψογα και πλέον, με την προσθήκη τριών βαθμίδων απόδοσης στην λειτουργία «S», δεν υπάρχει περιθώριο για κανένα παράπονο.
Όποιος και αν είναι ο δρόμος και όπως και αν θέλει να οδηγήσει ο αναβάτης, το DCT θα προσαρμοστεί αναλόγως, ενώ πάντα υπάρχει και η δυνατότητα της ημιαυτόματης λειτουργίας, όπου ο οδηγός αλλάζει σχέσεις από τα μπουτόν στο τιμόνι, κατά βούληση.
Η οδήγηση του Integra θυμίζει πολύ scooter, της κατηγορίας των maxi φυσικά, αν και συνυπάρχει διάχυτη μοτοσικλετιστική ποιότητα στον τρόπο που συμπεριφέρεται στο δρόμο.
Βασικότερη αιτία για αυτό είναι η φυσικά η «αρχιτεκτονική» του και οι τροχοί μεγάλης διαμέτρου (17 ιντσών). Προβλέψιμή και σταθερή συμπεριφορά λοιπόν, με το νέο πιρούνι της Showa να εντυπωσιάζει με την λειτουργία του! Καταφέρνει να αποσβένει τις κακοτεχνίες στις χαμηλές ταχύτητες, δίνοντας την εντύπωση του μαλακού – άνετου, ενώ όταν πιεστεί τότε όντως το SDBV κάνει δουλειά, αλλάζοντας τα χαρακτηριστικά του προκειμένου να αποφευχθούν «τερματίσματα» και υπερβολικό «βύθισμα» στα φρένα.
Με εφόδιο το πολύ καλό πιρούνι λοιπόν και ένα πλαίσιο που κρατάει τα πράγματα σε συνοχή, χωρίς να είναι όμως απόλυτα άκαμπτο (καλό αυτό για την φιλικότητα), το Integra μπορεί να ακολουθήσει έναν αρκετά γρήγορο ρυθμό σε δρόμους με στροφές.
Τα όρια τα θέτει το πίσω αμορτισέρ που από κάποιο σημείο και μετά θα αρχίσει να διαμαρτύρεται με απότομες αντιδράσεις, ενώ και τα φρένα, παρ΄ ότι είναι πολύ καλά σε νορμάλ χρήση, αρχίζουν να δείχνουν λίγα όταν κληθούν να επιβραδύνουν τα 237 γεμάτα κιλά του Integra + αυτά του αναβάτη, που έρχονται… με φόρα σε κατηφορικά στροφιλίκια.
Ένας ακόμα δίσκος μπροστά θα βελτίωνε την κατάσταση αλλά αναφερόμαστε σε χρήση που δεν την λες και ενδεδειγμένη για ένα μοντέλο σαν το Integra. Ενδεδειγμένα αποτελεσματικό όμως είναι το Integra στο ταξίδι! Σταθερότατο, ικανό για να ταξιδεύει όλη μέρα με ταχύτητες 140 – 150 χλμ./ώρα ή ακόμα και τέρμα γκάζι, στα 180 χλμ./ώρα, όπου και πάλι δεν ιδρώνει το αυτί του.
Ο κινητήρας βέβαια γίνεται αχόρταγος σε απαιτήσεις και δεν του αξίζει, καθότι είναι κατά τα άλλα πολύ οικονομικός, καίγοντας σε μικτή χρήση 4,4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Η προστασία από τον αέρα δεν φτάνει στα απόλυτα επίπεδα ορισμένων GT scooter αλλά είναι πολύ καλή, με λίγες μόνο αναταράξεις να φθάνουν στην κορυφή του κράνους.
Στην πόλη, όπου και κατά κανόνα θα κινηθεί περισσότερο το Integra, οι αρετές αλλά και οι περιορισμοί που τίθενται από την υβριδική φύση του μοντέλου, εξακολουθούν φυσικά να υπάρχουν.
Σε ανοικτό δρόμο, λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας και περιαστικές διαδρομές, το Integra διαπρέπει, μεταφέροντας άνετα, ταχύτατα και με ασφάλεια τον ή τους επιβαίνοντες στον προορισμό τους, ανταγωνιζόμενο όλα τα maxi scooter και τις μοτοσικλέτες αντίστοιχου κυβισμού. Όταν οι συνθήκες γίνουν πιο... στριμωχτές, το καλό ζύγισμα και η φιλική συμπεριφορά του Integra είναι σύμμαχοι του αναβάτη, ο οποίος μπορεί να μην έχει στην διάθεση του την «κοφτερή» συμπεριφορά μερικών maxi scooter με 14-15” τροχούς, από την άλλη όμως δεν έχει και τον όγκο αυτών, καθότι διαστασιακά το Honda είναι πιο μαζεμένο.