Axelo λέγεται το συγκεκριμένο παπί για την αγορά του Βιετνάμ, το οποίο στο Διαδίκτυο μπορεί να το βρείτε και ως Shogun Axelo για άλλες ασιατικές αγορές όπως εκείνη της Ταϊλάνδης. Πιο διακριτική σχεδίαση από ό,τι έχουμε δει μέχρι στιγμής αλλά μοντέρνα και ελκυστική, ειδικά για τους λίγο μεγαλύτερους σε ηλικία. Η οικονομία και η προσιτή τιμή έχουν εδώ μεγαλύτερη σημασία από ό,τι στα προηγούμενα μοντέλα, αν και το Axelo φέρει δισκόφρενα και στους δύο τροχούς αλλά και ψεκασμό για την τροφοδοσία του αερόψυκτου κινητήρα του.
δεν ξερω τι παθατε στα περιοδικα που το supra gtr 150 το βγαλατε θεο, μονο η μηχανη του αξιζει ,οσο για το βαψιμο σκελετου η ποιοτητα ειναι ΜΑΠΑ , ολη η πρωτη παρτιδα παραδωσης 2019 ειναι παντελως διαβρομενα,σκουριες παντου, μη βγαλεις βιδες απο σκελετο δεν ξαναβιδωνουν ευκολα,στο δρομο πορεια πολους ψαλιδισμους το χανεις μιλαμε, η βιδα που ανασηκωνετε ο προβολεας δυσλειτουργει , κατ΄εμενα τα φρενα μετρια, αλλα τα 3500 ευρο ειναι πολλα για το gtr. ολα αυτα ειναι μια γρηγορη αποψη μου.
Γιατι δε φερνουν τα Ασιατικα παπια των 150 κυβικων στην Ελλαδα??
Τι συμφερον μπορει να εχουν οι εταιρειες απο αυτο??
Βαρεθηκαμε τα κλασικα 125αρια με τα 9 αλογα που ειναι ψοφιμια μπροστα σε αυτα τα Ασιατικα παπια των 15+ ιππων!!!
Καλα ειναι τα 135αρια που ειναι μεταξυ 11-13 ιππων αλλα η Ελλαδα ειναι χωρα που εχουν ζητηση τα παπια και δεν μπορω να καταλαβω ΓΙΑΤΙ δεν μας φερνουν τα 150ρια!!
Κανονικά η Honda έπρεπε να αντικαταστήσει το innova 125 με το συγκεκριμένο παπί 150cc και όχι με το καινούργιο που μας ήρθε.Εχω το innova 125 σε άσπρο χρωμα 5 χρόνια σε τέλεια εξωτερική εμφάνιση αν βάλεις διπλα το καινούριο που μας ήρθε 125 φαίνεται το δικό μου σαν καινούριο μοντέλο.Αφου η Ελλάδα είναι τόσο καλή αγορά για παπια θα έπρεπε οι εταιρείες να την τιμούσανε και να φέρναν μοντέλα που διαθέτουν στην Ασία .Γιατι όχι και αποκλειστικά για μας αλλά είπαμε όλα γίνονται όχι για το κέρδος αλλά για το πολύ κέρδος.
δεν ξερω τι παθατε στα περιοδικα που το supra gtr 150 το βγαλατε θεο, μονο η μηχανη του αξιζει ,οσο για το βαψιμο σκελετου η ποιοτητα ειναι ΜΑΠΑ , ολη η πρωτη παρτιδα παραδωσης 2019 ειναι παντελως διαβρομενα,σκουριες παντου, μη βγαλεις βιδες απο σκελετο δεν ξαναβιδωνουν ευκολα,στο δρομο πορεια πολους ψαλιδισμους το χανεις μιλαμε, η βιδα που ανασηκωνετε ο προβολεας δυσλειτουργει , κατ΄εμενα τα φρενα μετρια, αλλα τα 3500 ευρο ειναι πολλα για το gtr. ολα αυτα ειναι μια γρηγορη αποψη μου.
Βγηκε στην εκθεση μοτοσυκλετας 2018!!! Προσεχως πιστευω και στις αγορες!!
Γιατι δε φερνουν τα Ασιατικα παπια των 150 κυβικων στην Ελλαδα?? Τι συμφερον μπορει να εχουν οι εταιρειες απο αυτο?? Βαρεθηκαμε τα κλασικα 125αρια με τα 9 αλογα που ειναι ψοφιμια μπροστα σε αυτα τα Ασιατικα παπια των 15+ ιππων!!! Καλα ειναι τα 135αρια που ειναι μεταξυ 11-13 ιππων αλλα η Ελλαδα ειναι χωρα που εχουν ζητηση τα παπια και δεν μπορω να καταλαβω ΓΙΑΤΙ δεν μας φερνουν τα 150ρια!!
Κανονικά η Honda έπρεπε να αντικαταστήσει το innova 125 με το συγκεκριμένο παπί 150cc και όχι με το καινούργιο που μας ήρθε.Εχω το innova 125 σε άσπρο χρωμα 5 χρόνια σε τέλεια εξωτερική εμφάνιση αν βάλεις διπλα το καινούριο που μας ήρθε 125 φαίνεται το δικό μου σαν καινούριο μοντέλο.Αφου η Ελλάδα είναι τόσο καλή αγορά για παπια θα έπρεπε οι εταιρείες να την τιμούσανε και να φέρναν μοντέλα που διαθέτουν στην Ασία .Γιατι όχι και αποκλειστικά για μας αλλά είπαμε όλα γίνονται όχι για το κέρδος αλλά για το πολύ κέρδος.
τηςSuzuki να μη διαθετει παπι στη γκαμα της