LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ίδιες οι πληροφορίες, διαφορετική η προσέγγιση. Σαφώς πιο κλασσική / vintage η εμφάνιση στο Medley, απόλυτα σύγχρονη στο SH. Eυανάγνωστοι και οι δύο πίνακές πάντως.

Ίδιες οι πληροφορίες, διαφορετική η προσέγγιση. Σαφώς πιο κλασσική / vintage η εμφάνιση στο Medley, απόλυτα σύγχρονη στο SH. Eυανάγνωστοι και οι δύο πίνακές πάντως.

Πλαίσιο - αναρτήσεις – φρένα

Εντάξει, δεν πιστεύουμε ότι περίμενε κανείς να δει highlihts σε αυτό το τμήμα του άρθρου  και αυτό ακριβώς συμβαίνει, με τα στοιχεία που έχουν επιλεγεί από τους δύο κατασκευαστές να είναι συμβατικά και δοκιμασμένα. Ατσάλινα σωληνωτά πλαίσια και για τα δύο λοιπόν, συμβατικά πιρούνια,  διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης, κι δισκόφρενα μπροστά και πίσω. Ποιες είναι οι διαφορές; Πολύ μικρές. Για την ιστορία, το Honda έχει κατά 2 χλστ. μεγαλύτερης διαμέτρου πιρούνι, το Piaggio έχει με την σειρά του μεγαλύτερο δίσκο μπροστά (260 έναντι 240 χλστ.) και το SH “ρεφάρει” με μεγαλύτερη διαδρομή στα πίσω αμορτισέρ (83 χλστ. έναντι 76) με πιο μεγάλο τροχό και φαρδύ πίσω ελαστικό (120/80-16” έναντι 110/80-14”). 

Ποιο είναι το συμπέρασμα; Κανένα απολύτως, όχι τουλάχιστον αν περιμένατε να βρείτε τον “νικητή” βάση των τεχνικών χαρακτηριστικών, που στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, είναι πολύ – πολύ κοντά σε τιμές. 

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ