LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ένα “τσικ” (sic) πιο ζωηρός ο κινητήρας του SH σε όλα το φάσμα λειτουργίας με την διαφορά να είναι εμφανής πάνω από τα 100-110 χλμ./ώρα κυνηγώντας τις τελικές ταχύτητες.

Ένα “τσικ” (sic) πιο ζωηρός ο κινητήρας του SH σε όλα το φάσμα λειτουργίας με την διαφορά να είναι εμφανής πάνω από τα 100-110 χλμ./ώρα κυνηγώντας τις τελικές ταχύτητες.

Κινητήρες

Υγρόψυκτα τετραβάλβιδα σύνολα και στις δύο περίπτωσεις, με χωρητικότητα  153 κ.εκ. για το SH και 155 κ.εκ. για το Medley.  Η ανακοινώσιμη ισχύ ανέρχεται στους 14,7 ίππους και για τα δύο μοντέλα, με την εμφάνιση αυτής να γίνεται στις 8.750 σ.α.λ. στο Honda και στις 7.750 σ.α.λ. στο Piaggio. Πολύ κοντά και σε τιμή και στις στροφές που αυτή αποδίδεται η μέγιστη ροπή, 1,43 kgm στις 6.500 σ.α.λ. για το SH και 1,47 kgm στις 6.400 σ.α.λ. για το Medley. 

Bλέπουμε λοιπόν ότι τουλάχιστον “στα χαρτιά”, έχουμε μια ισοπαλία μεταξύ των δύο αλλά τα πράγατα δεν σταματάνε εκεί. Start / Stop σύστημα το Honda; Start / Stop σύστημα και το Piaggio. Ψυγείο στο πλάι, σχεδόν ενσωματωμένο στον κινητήρα για το SH, προκειμένου να εξοικονομηθεί χώρος και να μειωθεί βάρος; Την ίδια χωροταξία ακριβώς ακολουθεί και το Medley!  Απ΄όπου και αν το πιάσεις σε ότι αφορά στον κινητήρα (και όχι μόνο) φαίνεται ότι το ένα πέφτει πάνω στο άλλο και μιας και το Honda προηγείται του Medley, θα λέγαμε ότι οι Ιταλοί ήταν αυτοί που ακολούθησαν την τακτική της αντιγραφής, χωρίς αυτό να είναι  βέβαια μεμπτό. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι οι Ιάπωνες έχουν κοπιάρει τους Ευρωπαίους ουκ ολίγες φορές! 

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ