Piaggio MP3 310 Sport – Test
Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2024
Νέος κινητήρας HPE 310cc και Premium αισθητική
Τρικάναλο ABS και Traction Control
Νέος κινητήρας HPE 310cc και Premium αισθητική
Τρικάναλο ABS και Traction Control
- Μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιαδήποτε σχάρα
- Περιλαμβάνονται όλα τα απαραίτητα για την τοποθέτηση
Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα κάθε υλικού; Διάβασε τα πάντα εδώ και κάνε τη σωστότερη επιλογή.
Δύο εκδόσεις με μπαταρίες 40Ah και 72Αh
Τελική ταχύτητα 90χλμ/ώρα και 3 modes λειτουργίας
Η σπορ εξέλιξη του Scorpion Trail II προσφέρει αξιοσημείωτες επιδόσεις και χειρισμό.
Το Enduro Trail XT+ είναι ένα ελαστικό που προορίζεται για χρήση 80% σε χώμα και 20% σε άσφαλτο, ενώ τοποθετείται αυτή τη στιγμή στην κορυφή της γκάμας των adventure ελαστικών της MItas.
Η Οxford με τα γάντια Oxford Rainseal Over προσφέρει την ιδανική λύση για extra επίπεδο προστασίας από το κρύο και τη βροχή.
Η κλειδαριά δισκοφρενου MDA02 της εταιρείας SXP μπορεί να τοποθετηθεί εύκολα και γρήγορα στο μπροστά ή το πίσω δισκόφρενο, μπλοκάροντας αποτελεσματικά την κίνηση του τροχού.
- Απαράμιλλου στυλ σχεδιασμός που παραπέμπει στο παρελθόν
- Το SRC της QJMOTOR είναι το πιο προσιτό στα 4.495 ευρώ
- Μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος
- Αλουμινένια σίτα ψυγείου
Κινητήρας 999 κ.εκ. με 152 ταξιδιάρηδες ίππους
Αυτόματες αναρτήσεις Skyhook και κορυφαίο σύστημα πέδησης
Πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών για υψηλά επίπεδα ασφάλειας
Φαρδύ τιμόνι και σπορ γεωμετρία για άνετη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων
Πώς γίνεται και δυο επίπεδα τμήματα με επιφάνεια μόλις λίγα τετραγωνικά εκατοστά συγκρατούν όρθια μοτοσικλέτα, αναβάτη, συνεπιβάτη και αποσκευές; Ένας από τους βασικούς λόγους που πλέχτηκε ο μύθος της μοτοσικλέτας, αντίθετα από το αυτοκίνητο, είναι ότι δεν υπάρχει προφανής απάντηση στο θεμελιώδες ερώτημα: Πώς στέκεται επιτέλους όρθια;
Με μονοκύλινδρους κινητήρες έως και 373cc
Στα 3,5λ/100χλμ μόλις η πιο χαμηλή κατανάλωση
Κινητήρας 895cc με ισχύ 87 ίππων και δύο στάνταρ Riding Modes
Ξεκούραστη θέση οδήγησης για μακρινά ταξίδια
Για όσους αρέσκονται στην οδήγηση στην πίστα, το «ξύσιμο» του γονάτου στην άσφαλτο είναι η πεμπτουσία μιας επιτυχημένης στροφής, είναι «σημείο ενηλικίωσης» και υπερηφάνειας.
Κινητήρας 300cc και κατανάλωση 3,5λτ/100χλμ
Ρετρό εμφάνιση που τραβάει τα βλέμματα
Cornering ABS Pro και Dynamic Traction Control για μεγαλύτερη ασφάλεια
Έξτρα πρακτικότητα με μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο και πιο χαμηλή σέλα
Θερμαινόμενα γκριπ και σέλα για άνεση και φωτισμός δαπέδου
Μονοκύλινδρος κινητήρας 350 κ.εκ. με 34 ίππους από 8.800 ευρώ
Brushless ηλεκτροκινητήρας 7.800W στα 10,6 άλογα, κατάλληλο για διπλώματα Α1
2 αποσπώμενες μπαταρίες λιθίου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr