Για μια ακόμα χρονιά, ο θεσμός που αναδεικνύει την καλύτερη μοτοσυκλέτα και το καλύτερο scooter έχει ήδη ξεκινήσει και είναι έτοιμος να μοιράσει ξανά χαμόγελα.
Ίσως να είσαι εσύ ένας από τους 4 υπερτυχερούς που θα κερδίσουν μια μοτοσυκλέτα ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, χωρίς κανέναν απολύτως περιορισμό ή χρηματική εγγύηση.
Τα 4 μοντέλα που θα κληρωθούν είναι τα εξής:
SYM VF 185i
Το ολοκαίνουργιο VF 185i έρχεται δυναμικά να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στις μοτοσυκλέτες και τα παπιά, καθώς πρόκειται για το δυνατότερο παπί που έχει έρθει ποτέ στην Ελλάδα. Υπεύθυνος για αυτό είναι ο 4χρονος, υδρόψυκτος κινητήρας των 185 κυβικών με την τετραβάλβιδη κεφαλή, που αποδίδει το εντυπωσιακό νούμερο των 18 ίππων, με τη δύναμη να είναι σωστά απλωμένη σε όλο το φάσμα των στροφών, διευκολύνοντας έτσι την καθημερινή μετακίνηση. Σύμμαχος του αναβάτη είναι και το κοντό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο μάλιστα διαθέτει 6 σχέσεις, ένα ακόμα πρωτοποριακό στοιχείο για παπί. Όμως, το VF δεν μένει εκεί αφού προσφέρει και πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει ABS, LED εμπρός και πίσω φώτα, αλλά και LED φλας. Ο όμορφος πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων στάθμη καυσίμου και επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο.
Το ανανεωμένο Target της KEEWAY ξεχωρίζει χάρη στην αιχμηρή του εμφάνιση, ενώ δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο σε επίπεδα συναρμολόγησης και ποιότητας. Η μεγάλη, ευρύχωρη σέλα διαθέτει αντιολισθητικό κάλυμμα, αλλά η μεγάλη έκπληξη βρίσκεται κάτω από αυτή. Το Target διαθέτει χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος, χαρακτηριστικό που πολύ σπάνια συναντάμε σε παπιά. Ο κινητήρας των 125 κυβικών αποδίδει 8,7 ίππους και διακρίνεται για την ελαστικότητά του, η οποία μειώνει τον αριθμό των συνεχόμενων αλλαγών ταχυτήτων μέσα στην κίνηση της πόλης. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό, με στόχο την ομαλή απόκριση και φυσικά την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση. Το Target εξοπλίζεται με δισκόφρενα εμπρός και πίσω, ενώ οι τροχοί του είναι αλουμινίου 17 ιντσών.
Το BX 125 της Brixton έχει εμφάνιση κλασικού scrambler με ιδιαίτερη προσοχή να έχει δοθεί στη λεπτομέρεια. Το υψηλής ποιότητας φινίρισμα, η πολύ καλή βαφή και διάφορες μεταλλικές «πινελιές», συμβάλλουν στο εντυπωσιακό τελικό αποτέλεσμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα LED φωτιστικά σώματα είναι μια ευχάριστη μοντέρνα πινελιά. Ο αναβάτης θα βολευτεί εύκολα στην άνετη σέλα και θα κινηθεί στην πόλη χωρίς προβλήματα. Σε αυτό συμβάλει και ο μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας 125 κυβικών, με τους 11,3 ίππους. Η απόδοσή του είναι γραμμική και κάνει απολαυστική κάθε μετακίνηση, ενώ οι απαιτήσεις του σε καύσιμο είναι ιδιαίτερα περιορισμένες. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε δοκιμασμένες και αξιόπιστες λύσεις με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω, ενώ είναι εφοδιασμένο με σύστημα συνδυασμένης (CBS) πέδησης με δίσκους και διπίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω.
Honda PCX 125
O κινητήρας eSP της Honda που χρησιμοποιεί το PCX 125 ξεχωρίζει για τις ελάχιστες εσωτερικές τριβές, τους μειωμένους ρύπους και την τρομερά χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Αποδίδει 12 ίππους και 1,2 κιλά ροπής, που επιτρέπουν στο scooter να ελιχθεί ταχύτατα στο αστικό πεδίο με την τελική του να είναι τα 115 χιλιόμετρα την ώρα. Διαθέτει σύστημα Idle Stop, με το οποίο ο κινητήρας σβήνει, όταν βρίσκεστε σε στάση, για μέγιστη οικονομία καυσίμου. Κάτω από την άνετη, αντιολισθητική σέλα θα χωρέσει ένα full face κράνος και μπόλικα ακόμα μικροπράγματα, ενώ μένει ανοικτή χάρη σε ένα ελατήριο. Ένα δισκόφρενο 220 χιλιοστών μπροστά και ένα ταμπούρο 130 χιλιοστών πίσω, ακινητοποιούν με ασφάλεια το PCX από όποια ταχύτητα και αν χρειαστεί να φρενάρει, ενώ υπάρχει και σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS.