H έλευση ενός νέου Yamaha R1, θα γίνει μάλλον γρήγορα παρά αργά και οι πιθανότητες του νέου R1 να παρουσιαστεί για το 2020, είναι πολλές. Νέες πληροφορίες που διακινήθηκαν online αποκαλύπτουν την χρήση ενός συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος, για την R1 του 2020! Τι ακριβώς συμβαίνει;
Προτού… τρομάξετε και αποτάξετε το νέο σύστημα ως «άλλο ένα άχρηστο βοήθημα» ή γεννήτρια… κουλομαρίας, έχει πολύ ενδιαφέρον η υλοποίηση και ο τρόπος λειτουργίας που αναφέρεται. Το σύστημα θα δρα αυτόματα μόνο στο πίσω φρένο, το οποίο και θα ενεργοποιεί όσο χρειάζεται, έτσι ώστε να λειτουργεί ως σύστημα anti-wheelie.
Αντί λοιπόν η ηλεκτρονική να «κόβει» δύναμη από τον κινητήρα αποτρέποντας την ακούσια σούζα, θα ενεργοποιεί ελαφρώς το πίσω φρένο, ωθώντας κι άλλο την μοτοσυκλέτα στο έδαφος! Κατά αυτό τον τρόπο, η Yamaha ελπίζει να βελτιώσει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας, σε συνθήκες «τέρμα γκάζι» ή απότομων επιταχύνσεων.
Η πληροφορία αντλήθηκε μέσα από κάποια σχέδια κατοχύρωσης για πατέντα, στα οποία εμφανίζονται οι διάφοροι ηλεκτρονικοί αισθητήρες που θα είναι απαραίτητη, για την λειτουργία του συστήματος.
Μια πολύ έξυπνη ιδέα, αν θέλετε την γνώμη μας –ελπίζουμε μόνο, το σύστημα να μην τρώει τα τακάκια σαν σνακ σε βραδιά ταινίας... Η νέα R1, με βάση όσα έχουν γίνει γνωστά προς το παρόν, θα είναι σημαντικά αναβαθμισμένη. Θα φέρει στρόφαλο με αντίθετη περιστροφή, κιβώτιο ταχυτήτων seamless και μεταβλητή γεωμετρία αυλών εισαγωγής, μεταξύ… άλλων. Παράλληλα, το μοντέλο θα εναρμονιστεί και με τις προδιαγραφές Euro 5, οπότε μην ξαφνιαστείτε αν δείτε και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Περιμένουμε με αγωνία περισσότερα…