Τα κάνουν όλα και συμφέρουν. Η άνεση στη καθημερινή μετακίνηση, η πολυχρηστικότητα και η οικονομία χρήσης είναι οι βασικοί παράγοντες επιλογής των μεσαίων adventure.
Μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού, στρέφει το ενδιαφέρον του στην κατηγορία τουρισμού μεσαίου κυβισμού με Adventure χαρακτηριστικά. Σημαντικό στοιχείο αυτών των μοτοσυκλετών, είναι η ευκολία στη χρήση και η καθημερινή συμβίωση σε συνάρτηση με την οικονομία καυσίμου. Η άνεση του συνεπιβάτη, όπως και η δυνατότητα φόρτωσης αποσκευών, αποτελούν βασικά στοιχεία επιλογής, καθώς πρόκειται για μοντέλα που, ταυτόχρονα με τον αστικό τους χαρακτήρα, είναι ετοιμοπόλεμα και για κάθε είδους εξορμήσεις. Ποιο όμως μεταξύ των BMW 750 GS, CFMOTO 650MT, Honda NC 750 X DCT, Kawasaki Versys 650, Suzuki V-Strom 650 XT, Triumph Tiger 660, Voge 650DSX και Yamaha Tracer 7, είναι το κατάλληλο για σένα;
Βασιλιάδες της πολυχρηστικότητας Με τιμές που ξεκινούν από 5.500 ευρώ Value for money σε κατανάλωση και εξοπλισμό Θα σε πάνε παντού ακόμα και στο χώμα Είναι αυτή η καλύτερη κατηγορία για Ελλάδα;
Το πλήρως ανανεωμένο F 750 GS διαθέτει ισορροπημένα χαρακτηριστικά, για οδήγηση σε κάθε είδους διαδρομή και αποτελεί την είσοδό σου στη σειρά GS. Η σέλα είναι στα 815 χιλιοστά, δίνοντας εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και αυξάνοντας κατακόρυφα την ευχρηστία του F 750. Παράλληλα, εξακολουθεί να προσφέρει τόνους άνεσης και στους δύο επιβαίνοντες και ξεκούραστη παραμονή, πάνω στο πλούσιο αφρώδες της. Οι ηλεκτρικές ευκολίες που συνοδεύουν το όνομα GS, δίνουν και εδώ το παρών. Το σύστημα Connectivity προσφέρει συνδεσιμότητα με την άκρως εντυπωσιακή έγχρωμη ψηφιακή οθόνη TFT 6,5 ιντσών. Το keyless ride σε αφήνει να εκκινήσεις, έχοντας το κλειδί στην τσέπη. Η μονάδα τροφοδοσίας του F 750 είναι ένας δικύλινδρος, υγρόψυκτος σε σειρά κινητήρας, χωρητικότητας 853 κυβικών εκατοστών, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Αποδίδει 77 ίππους στις 7.500σαλ. και 8,45 kg-m στις 6.000σαλ.
Τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης (rain, road, dynamic, enduro) προσαρμόζουν ανάλογα την απόκριση του γκαζιού και το επίπεδο παρεμβατικότητας του ABS και του traction control. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός 6-ταχυτου κιβωτίου που εξοπλίζεται και με quickshifter για ανεβοκατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη. Αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι η χαρακτηριστική ευελιξία του μοντέλου σε κάθε πεδίο χρήσης. Το 750 εξασκεί commuting καθήκοντα απροβλημάτιστα, καθώς ελίσσεται και αλλάζει κατευθύνσεις, με ρυθμό που θυμίζουν μεγάλο παπί. Παράλληλα διψάει για εξορμήσεις εκτός των τειχών. Ο αναβάτης απολαμβάνει άψογη ποιότητα κύλισης και σταθερότητα μέχρι και την τελική των 190+ χιλιομέτρων. Σε δρόμο με στροφές, γλιστράει αέρινα, προϊόν του καλοζυγισμένου πλαισίου και τα 224 κιλά που αναγράφονται στα χαρτιά, απλά δεν υπάρχουν. Αν και έχει περισσότερο τουριστικό χαρακτήρα, θα καταφέρει και στο χώμα να δείξει την περιπετειώδη πλευρά του, απόρροια των GS γονιδίων του.
Η σχεδίαση της 650MT, made by Kiska Design, είναι ο ορισμός του μινιμαλισμού, αφού με κομψές καθαρές γραμμές και μερικά αιχμηρά στοιχεία σε θέσεις κλειδιά τραβάει τα βλέμματα με την καλλίγραμμη σιλουέτα της. Η μονοκόμματη σέλα δύο επιπέδων φέρει αρκετό αφρώδες υλικό, προσφέροντας άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις και ξεκούραση στις μακρινές διαδρομές. Το σχήμα της και το ύψος της, 840 χιλιοστά, δίνουν εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, ακόμα και σε βραχύσωμους αναβάτες. Ένας ενιαίος ψηφιακός πίνακας, αποτελούμενος από 2 οθόνες, έχει αναλάβει τη πληροφόρηση του οδηγού, ενώ η ρυθμιζόμενη ζελατίνα μαζί με τις χούφτες προσφέρουν αρκετή προστασία από τον αέρα, ακόμα και σε ψηλότερους αναβάτες. Η 650MT εφοδιάζεται με ένα δικύλινδρο σε σειρά υδρόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 649 κυβικών εκατοστών, με απόδοση 61 ίππων στις 8.750 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 6,3 κιλά στις 7.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας είναι εναρμονισμένος στους euro 5 κανονισμούς, ενώ έχει δυο χάρτες λειτουργίας, που όμως δεν έχουν κάποια αισθητή διαφορά μεταξύ τους.
Η όρθια θέση οδήγησης ξεκλειδώνει αμέσως όποιον ενδοιασμό μπορεί να έχεις και σε αφήνει να γίνεις ένα με τη μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας είναι ροπάτος από χαμηλά, συγχωρεί λάθος επιλογή ταχύτητας και δεν κουράζει μέσα στη κίνηση της πόλης, όπου συνεργάζεται άψογα με το σχετικά μαλακό συμπλέκτη και το αθόρυβο κιβώτιο. Σε ανοιχτούς δρόμους ταξιδεύει ξεκούραστα στα 140 χμ/ώρα, χωρίς κραδασμούς και με απόλυτη σταθερότητα, ενώ σε επαρχιακούς δρόμους με συνεχόμενες καμπές, η 650MT δείχνει ένα fun to drive χαρακτήρα, μιας και μπορεί να κινηθεί αρκετά σβέλτα, με το τιμόνι να υπακούει ευχάριστα στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης. Το 650MT μπορεί να έχει ένα πιο street προσανατολισμό, , αλλά δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα να κινηθεί σε βατούς χωματόδρομους και να πάει τον αναβάτη σε κάποιο εκπληκτικό «μπαλκόνι» πάνω σε βουνό.
Το NC750X αναδεικνύεται σε μία πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή «ένα για όλα». Το μοντέλο του 2021 είναι αισθητά πιο «αιχμηρό» στην εμφάνιση. Το πλήρως LED εμπρός φανάρι έχει «χωριστεί» σε δύο τμήματα, νέα είναι και τα φλας τύπου LED, ενώ ανασχεδιασμένο είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα. Στην ανανεωμένη εμφάνιση του μοντέλου συμβάλλει και η νέα ζελατίνα.Η ποιότητα κατασκευής του NC750Χ παραμένει υψηλότατη και το νέο μοντέλο το υπογραμμίζει σε κάθε δυνατό σημείο. Η εργονομία της θέσης οδήγησης και το σχετικά μαλακό γέμισμα της σέλας μπορούν να κρατήσουν τον αναβάτη ξεκούραστο για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Στο εμπρός μέρος βρίσκεται ένα από τα χαρακτηριστικά σημεία-κλειδιά του NC750X, o αποθηκευτικός χώρος, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει εύκολα ένα full-faceκράνος, μαζί με άλλα αντικείμενα. Παράλληλα υπάρχει παροχή ρεύματος USB-C, για κινητό η άλλη ηλεκτρονική συσκευή. Μία νέα οθόνη τύπου LCD με εντελώς διαφορετική διάταξη ενδείξεων, αλλά και νέα χειριστήρια στην φιλοσοφία των adventure μοντέλων της Honda, φιγουράρουν στην θέση οδήγησης.
Διατηρώντας τον κυβισμό στα 745 κυβικά, ο κινητήρας αποδίδει πλέον 58,6 ίππους και 7 kgm ροπής, ενώ ταυτόχρονα περνά τις αυστηρότερες Euro 5 προδιαγραφές. Τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης φέρνουν 4 χαρτογραφήσεις λειτουργίας –Sport, Rain, Standard και την παραμετροποιήσιμη User, οι οποίες ρυθμίζουν ανάλογα το TractionControl, το φρένο κινητήρα, η αποδιδόμενη ισχύς και ο τρόπος λειτουργίας του κιβωτίου DCT. Η μέση τιμή των 4,4 λ/100 χλμ, συγκρίνεται με καταναλώσεις… scooters και μικρού κυβισμού μοτοσυκλετών. Ο κινητήρας αποδίδει την πλούσια ροπή που έχει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με ζωηρό τρόπο, προσφέροντας έντονες επιταχύνσεις στα «δυνατά» ανοίγματα του γκαζιού, αλλά παράλληλα λειτουργώντας ομαλά και ήπια στους χαλαρούς ρυθμούς. Το μοντέλο είναι εξαιρετικά καλοζυγισμένο και προτάσσει μια αξιοσημείωτη οδηγική ομοιογένεια. Η υψηλή ποιότητα κύλισης συνδυάζεται με αμεσότητα στις εντολές του τιμονιού και αίσθηση γραμμικότητας στις αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ το κόψιμο του τιμονιού είναι αρκετά μεγάλο διευκολύνοντας τους επιτόπιους ελιγμούς.
Το Versys παραμένει μια εξαιρετική επιλογή ως πολυεργαλείο. Θα σε πάει καθημερινά στη δουλειά ξεκούραστα, διασκεδαστικά, αξιόπιστα και οικονομικά. Θα ταξιδέψει μακριά ή κοντά, μονοκάβαλο ή δικάβαλο, φορτωμένο ή όχι. Θα αποζημιώσει σε οποιοδήποτε στριφτερό δρόμο και θα σε μάθει λίγα παραπάνω πράγματα για τη σπορ συμπεριφορά. Το Versys μοιράζεται μια κοινή εμφανισιακή ταυτότητα με το μεγαλύτερο αδερφό του, όντας πιο δυναμικό και σύγχρονο, ενώ όλα τα φωτιστικά είναι τεχνολογίας LED. Η σέλα είναι φαρδιά και άνετη, για δύο άτομα και δεκτική σε πολύωρη παραμονή πάνω της. Ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί για ισχυρότερες χαμηλές και μεσαίες.
Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο έχουμε περίπου 5 επιπλέον άλογα 500 στροφές ψηλότερα (69 στις 8.500 το μοντέλο του 2015, 64 στις 8.000 το προηγούμενο), ενώ η μέγιστη ροπή έχει ακόμη μεγαλύτερη μετακίνηση προς τα πάνω στο στροφόμετρο: 6,5 χιλιογραμμόμετρα και στις δύο εκδοχές του κινητήρα, όμως στις 7.900 σ.α.λ. πλέον από 7.000 πριν. Στην πόλη το Versys μετατρέπεται σε ένα υπάκουο μαγικό χαλί, καταπίνει λακούβες, ξεκολάει σβέλτα όποτε γυρίσεις χορταστικά τη γκαζιέρα και σταματά αποφασιστικά. Παράλληλα εξοπλίζεται με traction control, πουη Kawasaki ονομάζει KTRC και το οποίο ρυθμίζεταισε δυο επίπεδα παρεμβατικότητας. Το ABS είναι εξαιρετικό, γρήγορο και διακριτικό δίχως χαζές, αχρείαστες επεμβάσεις. Στο ταξίδι η μοτοσικλέτα μπορεί να κρατά μια μέση ταχύτητα της τάξης των 120 ως 140 όλη μέρα, ενώ η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 4 θέσεις για ομαλότερη ροή του αέρα προς τον αναβάτη. Βγαίνοντας για μια στριφτερή διαδρομή, ο δυναμικός χαρακτήρας του είναι πάντα παρών, αν και το σύνολο των αλλαγών της Kawasaki έχουν λειάνει τις αιχμές της σπορ συμπεριφοράς του.
Το V-Strom είναι το πιο ολοκληρωμένο On-Off στην κατηγορία του και μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει ένα εξαιρετικό all round μοντέλο, δεδομένων των συνθηκών στην χώρα μας. Μοτοσικλέτα 24/7, θα συντροφεύσει τον αναβάτη της στην πόλη καθημερινά, θα τον πάει ωραίες βόλτες απόδρασης τα ΣΚ και θα τον γυρίσει και όλο τον κόσμο αν το θελήσει. Το 650 υιοθέτησε αυτές τις γραμμές του V-Strom 1000, με χαρακτηριστικότερο σημείο το προτεταμένο ρύγχος κάτω από τον προβολέα, ενώ υπάρχει σχεδιαστική ταύτιση σε όλα τα επί μέρους στοιχεία της μηχανής. Το V-Strom ήταν και εξακολουθεί να είναι από τις πλέον άνετες μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού, προσφέροντας χώρους και μεγάλα τμήματα σέλας με μπόλικο αφρώδες τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό.
Ο γνωστός δικύλινδρος V 90 μοιρών με τα 645 κ.εκ., δέχθηκε αλλαγές και βελτιώσεις σε περισσότερα από 60 σημεία! Όλες οι αλλαγές αποσκοπούν όχι μόνο την διατήρηση της ιπποδύναμης στα ίδια επίπεδα, αλλά στο «φούσκωμα» της απόδοσης στις χαμηλομεσαίες και στην μείωση των τριβών, για μικρότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Αποτέλεσμα, 70 ίπποι στις 8.800σαλ και ροπή 6,3 κιλών στις 6.500σαλ. Το Traction Control είναι με την σειρά του μια νέα προσθήκη. Έχει επιλογή για δύο επίπεδα παρεμβατικότητας και μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. Το νέο V-Strom είναι πολύ πιο δεκτικό στις εντολές για αλλαγές κατεύθυνσης, τις οποίες εκτελεί άμεσα. Η γενικότερη αίσθηση του, είναι πιο ελαφριά, πολύ περισσότερο απ` όσο περιμένεις. Δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στον καθημερινό... στίβο μάχης, όντας πιο “slim” και ευέλικτο από ποτέ. Ο κινητήρας με τη σειρά του δεν διαφοροποιείται ως προς την απόδοση, είναι όμως πολύ “ραφινέ” στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα της λειτουργίας του.
Το Tiger Sport 660 είναι μυώδες και σπορ, αλλά σε καμία περίπτωση κραυγαλέο, καθώς χαρακτηρίζεται από «καθαρές γραμμές» και απουσία υπερβολών στην εμφάνιση. Το «ελαφρύ ντύσιμο» του μοντέλου είναι έκδηλο, αφού δεν υπάρχει πλήρες φέρινγκ, παρά μόνο τα απαραίτητα πλαστικά τμήματα, ενώ όλα τα φωτιστικά σώματα είναιτύπου LED. H μονοκόμματη σέλα, με τις δύο βαθμίδες και το μέτριας σκληρότητας αφρώδες, προσφέρει άνεση σε οδηγό και συνεπιβάτη. Το μοντέλο εξοπλίζεται με οθόνη TFT στα όργανα, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και η πλατφόρμα διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο My Triumph. Παράλληλα, το ύψος ζελατίνας είναι ρυθμιζόμενο, ενώ η μοτοσυκλέτα ενσωματώνει βάσεις για βαλίτσες. Στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνονται μια πλήρης γκάμα βαλιτσών, αλλά και ενός top box με χωρητικότητα για 2 κράνη, θερμαινόμενα γκριπ, θύρα παροχή ρεύματος USB κάτω από την σέλα και σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών.
Χάρη στο τρικύλινδρομοτέρ των 660 κ.εκ. η Tiger Sport 660 αποδίδει 81 ίππους και 6,52 kgm ροπής. Ο κινητήρας συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5, ενώ φέρει γκάζι Ride-by-Wire και συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων, μέσω ενός συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης. Η απόδοση του κινητήρα μπορεί να ρυθμιστεί σε 2 χαρτογραφήσεις, Road και Rain, ενώ υπάρχει και απενεργοποιήσιμο TractionControl. Το μοντέλο προσφέρεται και σε έκδοση συμβατή με δίπλωμα A2, με την ισχύ περιορισμένη στους 47,6 ίππους. Με χαρακτηριστική τρικύλινδρη αίσθηση, οι επιταχύνσεις είναι δυναμικές και η κοντή κλιμάκωση σου επιτρέπει να είσαι με «μια πάνω» σε πολλά κομμάτια. Από στροφή σε στροφή, η στιβαρότητα του πλαισίου και η σωστή γεωμετρία φαίνονται με το «καλημέρα», ενώ το πιρούνι λειτουργεί πάρα πολύ καλά αντέχοντας αρκετή φόρα στην είσοδο των στροφών. Οδηγώντας τουριστικά θα εκτιμήσεις το ικανοποιητικό επίπεδο ανεμοκάλυψης από το κοστούμι και την ρυθμιζόμενη ζελατίνα, την άνεση της σέλας και την μεγάλη σταθερότητα του μοντέλου στον εθνικό δρόμο.
Η εμφάνιση του Voge 650DSΧ συνάδει με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κατηγορίας περιπέτειας. Το μπροστινό μέρος εκπέμπει τον απαραίτητο δυναμισμό, με τον διπλό προβολέα και το μυτερό ρύγχος να υποστηρίζονται αρμονικά από τα «φουσκωμένα» πλαϊνά φέρινγκ. Ολόκληρος ο φωτισμός της μοτοσυκλέτας είναι τύπου LED, με το μπροστινό φανάρι να ενσωματώνει φώτα ημέρας DRL. Τα δύο τμήματα της σέλας έχουν μεγάλη υψομετρική διαφορά μεταξύ τους και μπορεί το κομμάτι του συνεπιβάτη να λειτουργεί και ως μαξιλαράκι πλάτης για τον αναβάτη, αλλά περιορίζει τις κινήσεις του όταν αυτός χρειαστεί να οδηγήσει όρθιος σε χωμάτινα μονοπάτια. Για την πληροφόρηση του αναβάτη φροντίζει μια έγχρωμη TFT οθόνη η οποία διαθέτει πληθώρα ενδείξεων, ακόμα και για την πίεση των ελαστικών, ενώ μπορεί να συνδεθεί μέσω Bluetooth με το smartphone.
Η μεγάλη έκπληξη βρίσκεται στα σωθικά του DSX και αφορά τον κινητήρα του, ο οποίος σε πείσμα των καιρών επιμένει μονοκύλινδρα, παρά τα 652 κυβικά χωρητικότητας του. Το μοτέρ είναι υγρόψυκτο με τετραβάλβιδη κεφαλή και 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, ενώ τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch. Η απόδοση του έχει ρυθμιστεί στους 48 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 6,1 kg-m στις 5.500 σ.α.λ., ώστε να είναι κατάλληλοςκαιγιακατόχους διπλώματος Α2, ενώ παράλληλα είναι συμβατός με τις Euro 5 προδιαγραφές. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων και συνεργάζεται με έναν συμπλέκτη υποβοήθησης για ελαφριές αλλαγές ταχυτήτων. Η σωστή κατανομή βάρους δε θα σε αφήσει πουθενά εκτεθειμένο, ακόμα και σε απότομους ελιγμούς ή τυχόν γλιστρήματα του πίσω τροχού-είτε λόγω εδάφους είτε επειδή εσύ το επιδίωξες- με το DSX να παραμένει ουδέτερο και απόλυτα ελεγχόμενο. Οι 48 ίπποι είναι ιδανικοί για άσφαλτο, ενώ σε συνδυασμό με το καλοζυγισμένο πλαίσιο, μετατρέπουν το DSX σε μια εύκολα διαχειρίσιμη μοτοσυκλέτα ακόμα και στο χώμα. Ο τουριστικός εξοπλισμός του μεσαίου on-off της Voge, βλέπε ρυθμιζόμενη ζελατίνα και τριβάλιστο, μαρτυράει ότι το DSX τα καταφέρνει εξίσου καλά και σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων προσφέροντας στον αναβάτη του σταθερότητα και υψηλή ποιότητα κύλισης.
Το νέο Tracer 700 είναι μια χρηστική μοτοσυκλέτα με δυναμικά στοιχεία, ιδανική για να ανέβεις κατηγορία από τα μικρότερα κυβικά ή για να σε συντροφεύει σε οποιαδήποτε εξόρμηση, χωρίς να ξεφεύγει σε επίπεδο τιμής. Αισθητικά η Yamha προχώρησε σε μία ριζική αλλαγή κάνοντας το να δείχνει πολύ πιο σύγχρονο. Η νέα σέλα δύο επιπέδων με απόσταση από το έδαφος 835χιλ., είναι ευρύχωρη τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη, διαθέτοντας περισσότερο αφρώδες , κάτι που μεταφράζεται σε πιο ξεκούραστη παραμονή πάνω της. Ο πασίγνωστος CP2 689 κυβικών με τον crossplane στρόφαλο 270 μοιρών βελτιώθηκε στα απαραίτητα σημεία ώστε να καλύπτει τις νέες προδιαγραφές Euro 5. Η απόδοση ανέρχεται στους 72,5 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. με 6,93 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., και χαρακτηρίζεται από την γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών σήμα κατατεθέν του CP2.
Οι μαζεμένες διαστάσεις και το χαμηλό του βάρος σε συνδυασμό με την γνωστή φιλική απόδοση του κινητήρα και τον προοδευτικό συμπλέκτη, αποδεικνύουν ότι το Tracer είναι ιδανικό για καθημερινή μετακίνηση, χωρίς στοιχεία που θα τρομάξουν όσους αναβάτες προέρχονται από μικρότερη κατηγορία. Η μοτοσυκλέτα εκπλήσσει ευχάριστα με την προθυμία της στις εντολές σου, ακόμα και όταν αυτές κινούνται περισσότερο σε sport παρά σε touring πλαίσια. Οι αλλαγές κατεύθυνσης πραγματοποιούνται με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ η ευελιξία δεν έχει αρνητικό αντίκτυπο στην σταθερότητα, με αποτέλεσμα να νιώθεις εμπιστοσύνη σε στροφές με περισσότερα χιλιόμετρα και κλίσεις που κάνουν τα μαρσπιέ να ξύνουν την άσφαλτο. Ο κινητήρας είναι αρκετά ελαστικός και σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο γρανάζι σου επιτρέπει να έχεις πάντα μια ταχύτητα επάνω στο σαφές-σφιχτό κιβώτιο, ενώ η απόκριση και η γραμμική απόδοση σου δίνει απόλυτο έλεγχο στο δεξί γκρίπ, ανεξάρτητα αν κάνεις μια απλή βόλτα ή σούζες διαρκείας.