Το MP3 αποκτά πλέον και ένα πιο «πράσινο» πρόσωπο, καθώς διαθέτει κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας! Οι Ιταλοί δεν θα μπορούσαν παρά να διαλέξουν το MP3 για τη νέα τους αυτή τεχνολογία και το τρίροδο scooter αποτέλεσε, πριν ένα χρόνο περίπου, το πρώτο υβριδικό όχημα της εταιρείας. Το πρώτο μοντέλο που εκμεταλλεύτηκε την υβριδική τεχνολογία ήταν το MP3 των 125 κ.εκ. και οι Ιταλοί επέκτειναν την γκάμα των υβριδικών τους οχημάτων με το MP3 300 LT Hybrid. Παράλληλα με το θερμικό κινητήρα των 278 κ.εκ., το MP3 300 LT Hybrid αξιοποιεί έναν ηλεκτρικό. Ο συγκεκριμένος κινητήρας προσθέτει νέες ιδιότητες στο ιταλικό τρίροδο, όπως είναι η ηλεκτρική κίνηση και η οικονομία στην κατανάλωση, η όπισθεν, αλλά και η συνεργασία ανάμεσα στους δύο κινητήρες για αύξηση των επιδόσεων του MP3. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, λοιπόν, αποτελεί το έναυσμα για μια νέα εποχή για τα δημοφιλή MP3, μια εποχή, όμως, που θα έρθει οπωσδήποτε γρηγορότερα στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αναφέρομαι στο νομοθετικό πλαίσιο που ευνοεί την αγορά ενός τέτοιου οχήματος και που στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμη σε νηπιακό στάδιο. Για παράδειγμα, σε κάποιες από τις χώρες του εξωτερικού, ο κάτοχος ενός υβριδικού (ή ηλεκτρικού) οχήματος μπορεί να κινηθεί νόμιμα σε πεζόδρομους, να φορτίσει το όχημά του σε εξωτερικές πρίζες και να επωφεληθεί διαφόρων άλλων προνομίων που δεν υπάρχουν ακόμη στη χώρα μας. Ωστόσο, το νέο MP3 μπορεί να προσφέρει και στον Έλληνα αναβάτη κάποια προνόμια, με τη μειωμένη κατανάλωση να αποτελεί το σημαντικότερο αυτών.
Ποιο Best Seller μεσαίο scooter της Piaggio καίει μόλις 3,2λ/100χλμ;
CFMOTO 700 MT 2025: Εξωτερική μεταμόρφωση και Euro 5+ με περισσότερη ιπποδύναμη
Αποστολή: Yamaha MT-07 & MT-07 Y-AMT 2025
Αγοράζουμε καλή μοτοσικλέτα ή καλή αντιπροσωπεία;
QJMOTOR SRT 550 S – Υποψήφια για Best Moto by LS2
Test FSD FS-967: Ανοιγόμενο κράνος προδιαγραφών 22.06 στα 92 ευρώ
Αερόψυκτοι κινητήρες: Γιατί αντικαθίστανται από υγρόψυκτους;
Yamaha Tenere 700: To θέλεις με ρετρό εμφάνιση; Δεν είσαι ο μόνος! (+video)
Δυναμική συνέργεια & σημαντική επέκταση δραστηριοτήτων της Motorrad Βιταλιώτης
Voge DS525X 2025: Με καλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές και νέα οθόνη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr